Teraz jest Wt 24 cze, 2025 01:30


FALLOUT mod - teoria...

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostWt 15 lis, 2005 12:40

Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Bez

Cywil

Cywil

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): Pn 28 lis, 2005 19:37

PostWt 29 lis, 2005 15:45

Grey napisał(a):Latadla?

Jestem przekonany ze nie masz Marcin_Bm racji co do samochodu. W grze bylo wyraznie powiedziane ZE TO NIEZWYKLY SKARB samochod na chodzie. Zreszta, on nie byl na chodzie, ale MOGL byc :) Trzeba bylo wykonac questa, aby go naprawic.

Do samochodu trzeba paliwa. W Fallout paliwa sie nie wydobywalo. Samochod w grze zostal przerobiony chyba, aby dzialal na energii z amunicji.

mysle ze by mozna by bylo zrobic takie cos podobnego do stacji paliw ale by to wyglondalo jak 2 baterie albo cos takiego i wtedy paliwo nie potzebne :D
Offline

Foliescu

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 33
  • Dołączył(a): So 10 wrz, 2005 14:33

PostŚr 07 gru, 2005 09:57

Jakby się któremuś z panów szanownych nudziło- to proszę zajrzeć http://www.forlornworld.com/ ; nasze, swojskie i też postnuklearne :)
Wenn ist das Nunstuck git und slotenmeyer?
Offline
Avatar użytkownika

Prophet

Cywil

Cywil

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): Śr 07 gru, 2005 16:17
  • Lokalizacja: ;)

PostŚr 07 gru, 2005 16:31

Witam na forum.
Znam Fallouta juz od 5 lat, w dodatku tworze mody i mapy do Fallout Tactics ;)
Niedawno kupilem CDA, w którym było mniedzy innymi Operation Flashpoint, no i zaczolem grac potem na necie na Gamespy, no i mialem marzenie by ujrzec swiat Fallout'a w tej grze... I co widze - kilka dni pozniej ten topic ^^.

Jezeli potrzebowalibyscie jakiejs pomocy to jestem do uslug, jednak watpie czy znajomosc 3dsmaxa sie przyda w oxygenie. Moglbym byc zrodlem wiedzy na temat tej gry. Z drugiej strony troche watpie z tego co uslyszalem, ze tkai mod miałby szanse powstać... Niestety ale piszą ze malo polskich modów doczekuje się końca.
Mi marzyloby sie cos wielkiego, half rpg, no ale niewiem czy to mogloby byc realne.

W kazdym razie ciekawie sie to zapowiada, bede to sledzil.
No i jeszcze raz witam ^^.
Soulfly - Prophecy
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostŚr 07 gru, 2005 17:23

Hej :)

jednak watpie czy znajomosc 3dsmaxa sie przyda w oxygenie

Bardzo. Wystarczy program do konwertowania modeli :) [Wiem, że Marcin_BM z takowego korzysta :D]
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

jaca09

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 35
  • Dołączył(a): Cz 17 lut, 2005 19:38
  • Lokalizacja: Biłgoraj

PostŚr 07 gru, 2005 18:37

Oxygen może importować bez problemu modele w formacie 3ds i to z teksturami więc dodatkowe programy sa niepotrzebne.
Offline
Avatar użytkownika

Prophet

Cywil

Cywil

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): Śr 07 gru, 2005 16:17
  • Lokalizacja: ;)

PostCz 08 gru, 2005 00:04

No to spoko (:
Ciekaw jestem tylko ile osób byłoby zainteresowanych w pracy nad projektem, no i czy wedlug was miałoby to jakiekolwiek szanse powodzenia.
Sporo modeli, i map trzebaby było natrzaskać.
Do tego strona, oprawa graficzna.

No i najwazniejsze team. Nie widze jeszcze zadnych konkretnych założen moda, ale ciekawieby było gdyby chociaż w małej częśći miał cokolwiek wspólnego z RPG - dialogi, a wiem ze to da sie zrobic bez problemu. W dodatku przydałyby się jakieś cieakwsze zadania. Nie znam się też na robieniu wysp, ale wydaje mi się, że taka byłaby konieczna. Roboty byłoby strasznie dużo.
Soulfly - Prophecy
Offline

Foliescu

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 33
  • Dołączył(a): So 10 wrz, 2005 14:33

PostCz 08 gru, 2005 01:16

eee, bez przesady z tymi mapami... jedna ale duża by chyba wystarczyła.. pozatym trochę ciężko byłoby z bronią białą chyba, ale skoro się juz pojawiają noże do rzucania to może możnaby je zaimplementować - ja oczywiście niewiem jak to zrobić :). W razie czego mogłbym w czymś pomóc- jakieś proste modele 3d broni wchodzą w rachubę jedynie. A szanse powodzenia- oczywiście że są .. jakieś 10- 15% pewnie.
Wenn ist das Nunstuck git und slotenmeyer?
Offline
Avatar użytkownika

Prophet

Cywil

Cywil

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): Śr 07 gru, 2005 16:17
  • Lokalizacja: ;)

PostCz 08 gru, 2005 14:00

To tak jakby tobie kazano stworzyć kampanie do Fallout Tactics :).

Staram sie patrzyć na to realnie, ale nie chce ze okaże się, ze jak została zrobionaby strona, pare modeli, to nagle ambicja zostanie ostudzona i praca nad modem przerwana. A przenieść Fallout'a do Ofp bedzie conajmniej trudno, z wielu powodów, juz nie mowiąć o jego prawdziwym odwzorowaniu.

10-15% To niestety mało.
Niewiem nawet czy znalazłoby się wystarczająco dużo osób.
Nie ma co marzyć ;).
Soulfly - Prophecy
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostCz 08 gru, 2005 14:27

Przenoszenie "całego" Fallouta do OFP to pomysł poroniony z założenia tak samo jak robienie z OFP NFS'a, Simsów itp., ale tworzenie moda w którym można grać w realiach Fallouta jest pomysłem dobrym i możliwym do zrealizowania. Nie ma sensu silić się na tworzenia z OFP cRPG'a, ale poustawiać trochę ruin na pustyni i rozegrać potyczkę np. między karawaną z Hub'a i raidersami, to dla mnie wystarczająca frajda. Zresztą na początek to by wystarczyło - paru raidersów, poganiacze braminów + najmna ochrona, jakieś ruiny, śmieci na mapie reprezentującej postnuklearne pustkowie.

Tak czy inaczej nie ma komu się za to wziąść. Pomysł jest fajny, ale realizować go będę w stanie pewnie najwcześniej za dwa lata.
Offline
Avatar użytkownika

pblbo

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 32
  • Dołączył(a): N 25 lip, 2004 19:16
  • Lokalizacja: Leszczyny

PostN 25 gru, 2005 11:49

Wymienie, to co wiem o FALLOUT i co wg. mnie powinno sie znaleśc w modzie:

Pojazdy:
(W Fallout Tactics znajdowało się 6 rodzajów pojazdów: Hummer, Transporter, Buggy, Czołg, pojazd zwadowczy i transporter nuklearny)

-Hummer z CBT, dośc mocno przerobiony, dodana rdza, kule po pociskach, kraty na szyby, dodatkowe blachy i inne bajerku, to by musiał być wrak na kólkach. Jego dostępność tylko dla Bractwa Stali.

Obrazek

-Sherman - chociażby z packa wydanego na 60lecie lądowania w normandi, także dodać rdze, zniszczenia, kilka blach dodatkowych, przybrudzić go..dostępność także dla Bractwa.

Obrazek

- Transporter - któraś z Bisowskich ciężarówek by się nadała, zamiast plandeki zrobić żelazna bude, kraty na szyby, dużo rdzy i innych upięknień, zrobić dwie wersje, jedną dla Bractwa inną dla reszty

Obrazek

- Buggy - to nie powinno być trudne do zrobienia :) Ten pojazd należał by do Raiderów

- Scouter - na tenpojazd możnaby przerobić zwyklą Bisowska skode :)

Obrazek

Więcej pojazdów nie potrzeba wg. mnie :)

Jednostki:

BRATERSTWO STALI:
Utworzyć jednostki Kadeta, Giermka, Młodszego Rycerza, Rycerza i Palladyna - każda z tych jednostek różniła by się widocznym z zewnątrz opancerzeniem.. A Pancerz Palladynów zna chyba każdy :)

RAIDERS:
Tubylcy, dziskusi, ludzie którym ni udało się skryć w bunkrach, wszystko co posiadaja jest zdobyczne,ich wygląd to obdarte ubrania, skóra, niedomyci..poprostu tubylcy!

GHOULE:
Tu moznaby sie bylo popisać, i zmasakrować troszke ludków z OFP, i zrobić piękne mutanty znane jako Ghoule :)

Super Mutanty i Roboty : tutaj nie wiem czy by szło coś zrobić, Super Mutanty wymagały by utworzenia modelu postaci pare razy wiekszego od zwykłego modelu, to samo z robotami, stwarzało by to problemy..

Bronie:
Bronie z WW2 - Garand, Thompson, MP40, Sten i inne najpowszechniejsze..
Bronie z naszych lat - M16, AK47, Uzi, MP5 itd.
Pare futurystycznych - bronie laserowe, miniguny

Mapa:
Tutaj nie powinno byc problemów..prawda ?? :)

po więcej wiadomości zapraszam na strone http://www.nma-fallout.com/ ja z niej kożystałem piszac to :)[/list]
HEART !!!
FIST !!!
SOUL !!!
MIND !!!
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostN 25 gru, 2005 15:30

Co do Scoutera - bardziej nadałby się Uazg. A Buggy już mamy, wystarczy lekko przybrudzić.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Volt

Major

Major

  • Posty: 905
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 09:50
  • Lokalizacja: Wrocław

PostN 25 gru, 2005 16:42

Teraz wystarczy to zrobić.... Ja bym zrobił gdybym choć troche znał się na tym
Obrazek
Offline

Xardas

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): N 22 sty, 2006 21:44
  • Lokalizacja: Wieża Xardasa

PostN 22 sty, 2006 22:19

Moim zdaniem engine ofp nie nadaje się do zrobienia Fallout moda. Oczywiście niemożliwe jest zrobienie wali bronią białą, gdyż nikomu nie uda się podejść do grupy przeciwników wyposażonej w broń palną, natomiast przy wprowadzeniu falloutowej wytrzymałości(koleś w Advanced Powr Armor byłby niemal jak Abrams) AI całkowicie nie potrafiłaby grać. Ogólnie nad wprowadzeniem pancerzy o różnej wytrzymałości na obrażenia wymagałoby ingerencji w podstawowy kod gry, na dodatek byłoby bardzo pracochłonne. Mniemam że do pracy potrzebaby dodatkowo wielu zdolnych grafików(Advanced Power Armor musi należycie się prezentować w 3D...). Akurat z drugami i stimpackami nie byłoby raczej problemu, to można załatwić w 2-3h. Oczywiście walki w zamkniętych pomieszczeniach na enginie OFP nie wchodzą w rachubę(chyba że by baaardzo przerobić AI... w końcu we flashpoincie można z budynku wysiekać setki przeciwników, a walki w zruinowanych budynkach byłyby dość interesujące). Natomiast ciekawe byłoby zrobienie w modzie Vertybirdów. W ogóle stronamiu konfliktu jak już coś powinny być Brotherhood of Steel i Enklawa, nie np. pasterze i raidersi, oczywiście to subiektywne zdanie. Ogólnie zrobienie moda to bardzo ciekawy pomysł, ale raczej nie na enginie ofp.
Ale gniew Beliara był tak wielki, że przemierzył on całą ziemię by odnaleźć bestię. A gdy do niej przemówił, stała się ona jego sługą.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostN 22 sty, 2006 22:24

Ogólnie nad wprowadzeniem pancerzy o różnej wytrzymałości na obrażenia wymagałoby ingerencji w podstawowy kod gry, na dodatek byłoby bardzo pracochłonne.
Niekoniecznie. Testowałeś kiedyś addon T-800? :D [ten najstarszy]
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 8 gości

cron