Teraz jest Wt 24 cze, 2025 23:18


FDF Mod v. 1.4: WW2 released!

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Volt

Major

Major

  • Posty: 905
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 09:50
  • Lokalizacja: Wrocław

FDF Mod v. 1.4: WW2 released!

PostSo 10 gru, 2005 17:27

Co sądzicie o nowym modzie? ja się wypowiem za około półtorej godziny :)
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Mefiu

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 230
  • Dołączył(a): So 19 lut, 2005 23:28

PostSo 10 gru, 2005 17:48

www.armedassault.pl
www.wre.f2z.avx.pl/wre/news.php
Obrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

żuker

Major

Major

  • Posty: 517
  • Dołączył(a): Wt 22 lut, 2005 18:40
  • Lokalizacja: Naugatuck CT; USA

Offline
Avatar użytkownika

Mefiu

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 230
  • Dołączył(a): So 19 lut, 2005 23:28

PostSo 10 gru, 2005 19:02

WYmagane!?! O shit.... fajnie 475 MB :P
www.armedassault.pl
www.wre.f2z.avx.pl/wre/news.php
Obrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Barbarian

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1594
  • Dołączył(a): Pn 13 cze, 2005 16:50
  • Lokalizacja: Sochaczew

PostSo 10 gru, 2005 21:32

Zawiodłem się. Liczylem na więcej...
Chociaż patrząc na to z onnej strony, wreszcie pojawił się stug z km'em :P żolnierze noszą przy sobie mało amunicji... Czolgów jest wprawdzie sporawo, ale nie są one (czolgi) tak ładne jak te z liba (i poruszają się strasznie wolno).
www.greendevils.uk- kompendium wiedzy o Fallschirmjagers
Rots: Poza tym od filozofii jest Barbarian
:D
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostSo 10 gru, 2005 21:50

Barbarian napisał(a):...i poruszają się strasznie wolno.


tzn.?
Offline
Avatar użytkownika

Barbarian

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1594
  • Dołączył(a): Pn 13 cze, 2005 16:50
  • Lokalizacja: Sochaczew

PostSo 10 gru, 2005 21:55

alderous napisał(a):
Barbarian napisał(a):...i poruszają się strasznie wolno.


tzn.?


Chyba nawet wolniej niż czolgi z liba (przynajmniej jak je prowadziłem po desert island).
www.greendevils.uk- kompendium wiedzy o Fallschirmjagers
Rots: Poza tym od filozofii jest Barbarian
:D
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostSo 10 gru, 2005 22:16

T-26

prędkość maksymalna na utwardzanej drodze ~30 km/h
prędkość maksymalna w terenie ~20 km/h

T-34

prędkość maksymalna na utwardzanej drodze ~55 km/h
prędkość maksymalna w terenie ~40 km/h

Zazwyczaj czołgi nie poruszały się z maksymalną prędkością jeżeli załoga chciała prowadzić ogień.


W FDFie jadą wolniej?
Offline
Avatar użytkownika

Barbarian

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1594
  • Dołączył(a): Pn 13 cze, 2005 16:50
  • Lokalizacja: Sochaczew

PostSo 10 gru, 2005 22:24

Na mój gust T34 jest zbyt wolny. T26 jedzie mniej więcej taką prędkością jaką podałeś. Małą predkość nie rozpatruje jeko wade ze wzgledu na zmniejszeniu grywalności wynikający z małej ruchliwości pojazdów (np. ostatnia misja z kampanii "Æzłowiek wobec zła"). Musze także z przykrością stwierdzić że wieżyczki colgów poruszają się tak samo szybko jak w standartowym ofp (przez co podejście do czolgu i bezkarne obżucenie go granatami czy koktajlem molotowa jest raczej nie możliwe).
www.greendevils.uk- kompendium wiedzy o Fallschirmjagers
Rots: Poza tym od filozofii jest Barbarian
:D
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostSo 10 gru, 2005 22:49

Małą predkość nie rozpatruje jeko wade ze wzgledu na zmniejszeniu grywalności wynikający z małej ruchliwości pojazdów (np. ostatnia misja z kampanii "Æzłowiek wobec zła").


Podobnie można stwierdzić, że wadą jest brak 1000 nabojowych magazynków do karabinów.

Barbarian napisał(a):Musze także z przykrością stwierdzić że wieżyczki colgów poruszają się tak samo szybko jak w standartowym ofp (przez co podejście do czolgu i bezkarne obżucenie go granatami czy koktajlem molotowa jest raczej nie możliwe).


I to jest wada nie do przeskoczenia, która czyni z hasła "w OFP można zrobić wszystko" pusty frazes. Może kiedyś ktoś zrobi wreszcie grę podobną do OFP, ale osadzoną w realich WWII (obawiam się, że to raczej nie prędko nastąpi).
Offline
Avatar użytkownika

mossin

Major

Major

  • Posty: 516
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 18:40
  • Lokalizacja: Jaworzno/Gliwice

PostSo 10 gru, 2005 23:42

heh, syndrom czterech pancernych, zaczyna się powoli ujawniac u towarzysza barbarzyńcy :razz:
..|..
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostN 11 gru, 2005 19:13

BTW Jeśli ktoś chce wczuć się w klimat niech obejrzy sobie film pt. "Talvisota" (Wojna zimowa). Można znaleźć np. za pomocą eMule

Obrazek

jedno z mocnych ujęć

Obrazek
Offline

Akab3

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 19
  • Dołączył(a): Śr 04 maja, 2005 19:23

PostWt 13 gru, 2005 17:11

jak dla mnie finowie powinnni byc w West a Sowieci u Partyzantów
bo chciałem tyczyc potyczki nie tylko Sowiecko-Finskie ale tez Sowiecko Niemieckie jak wiadomo niemcy sa na Wschodzie tak samo jak sowieci
wiec sobie nie powalcze z niemcami :(
Offline
Avatar użytkownika

Barbarian

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1594
  • Dołączył(a): Pn 13 cze, 2005 16:50
  • Lokalizacja: Sochaczew

PostWt 13 gru, 2005 19:57

Finowie walczący z Niemcami!? Co miałes z historii?
Btw. Jest jeden powód dla którego warto ściągnąć tą wersje moda. Mianowicie wyspy (własciwie jedna ale za to w dwóch wersjach- zimowej i letniej). Aż prosi się o zrobienie kilku misji na tych wyspach (przy uzyciu jednostek z lib'a).
www.greendevils.uk- kompendium wiedzy o Fallschirmjagers
Rots: Poza tym od filozofii jest Barbarian
:D
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostWt 13 gru, 2005 21:33

Barbarian napisał(a):Finowie walczący z Niemcami!? Co miałes z historii?


A do 1944 roku to co niby robili? :P W każdym razie on pisze o walczeniu z sowietami za pomocą Niemców zamiast Finów, więc o co chodzi? Przecież Niemcy nawet mieli swoje oddziały w Finlandii.

Barbarian napisał(a):Btw. Jest jeden powód dla którego warto ściągnąć tą wersje moda. Mianowicie wyspy (własciwie jedna ale za to w dwóch wersjach- zimowej i letniej). Aż prosi się o zrobienie kilku misji na tych wyspach (przy uzyciu jednostek z lib'a).


Pfff...lib niech się chowa przy FDF WW2. Jednostki są tak samo dobre (właściwie to chyba niektóre są z liba), a klimat o wiele lepszy. No i nadaje się do MP.

BTW Czy ktoś ukończył SP "King Winter"? Odparłem atak, spaliłem oba T-26, odbiłem pozycje drugiego plutonu i nic....

BTW2. Czy ktoś pomyślnie ukończył tą misję SP gdzie Fokkerem XXI trzeba powstrzymać sowietów atakujących po lodzie pozycje na wyspie? Trochę czasu zajęło mi nauczenie się latać tak by nie rozbijać się po każdym nalocie, ale nawet po kilku nalotach misję przegrałem, a na koniec okazało się, że zdjąłem tylko 6(!). Musi być jakaś metoda. Może wyłączyć DXLL, bo od tego białego blasku jeszcze trudniej zauważyć te "mróweczki" biegnące po lodzie. Zresztą Boże co ja bym dał za jedną bombkę :roll:
Następna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 16 gości

cron