
Witam
Mam taki kłopot - zacząłem sobie robić kampanię do własnego użytku (głównie po to aby nabrać wprawy w posługiwaniu się edytorkiem). Gotowe są 3 misje (na razie bez cut-scenek, nie umiem jeszcze ich dobrze robić....).
Akcja rozgrywa się na wyspie Morton, opowiada o inwazji zbuntowanych sił radzieckich (dowodzonych przez generała-nacjonalistę, nazwijmy go ge. Iksow) na część wyspy w rękach Polski/NATO.
oto opisy już gotowych misji
1. Patrol: jednostki sowieckie przekroczyły rzekę graniczną (prawdopodbnie aby zbadać "przepustowość" granicy), wysyła się patrol aby "przewąchali" co się święci (przy okazji załatwiają owych rusków, ale to wychodzi w trakcie zadania).
2. Za wodą: misja polegająca na przekroczeniu granicy przez dywersanta (pod osłoną nocy) i zorientowanie się w ruchach sowieckich jednostek.
3. Miś się budzi: misja zaczyna się od nudnej służby na przejściu granicznym, zaraz potem na most wjeżdżają ruskie czołgi, patrol otrzymuje rozkaz ewakuacji do najbliższej wsi, tam dołączają stacjonujące jednostki wsparcia - i tu misja ma 2 zakończenia pierwsze - po odparciu ataku czołgów i piechoty, a drugie gdy zostaniemy sami dostajemy rozkaz ewakuacji do jednostki nazwijmy to "wypadowej".
4....... tu moja wena twórcza się kończy.
(wiem, że scenariusz początkowy jest naciągany jak sparciałe kalesony ale nie zamierzam tej kampanii upubliczniać, zresztą korzysta z kilku addonów, już sam się pomerdałem jakich...
Może macie jakieś propozycje na dalszy scenariusz kampanii?
Chciałem zrobić tak z 6-7 misji.
Czekam na propozycje.....
Jerry: Mam dziwne wrażenie, iż bardziej ten temat nadaje się do działu Singleplayer... Więc przenoszę...
Mam taki kłopot - zacząłem sobie robić kampanię do własnego użytku (głównie po to aby nabrać wprawy w posługiwaniu się edytorkiem). Gotowe są 3 misje (na razie bez cut-scenek, nie umiem jeszcze ich dobrze robić....).
Akcja rozgrywa się na wyspie Morton, opowiada o inwazji zbuntowanych sił radzieckich (dowodzonych przez generała-nacjonalistę, nazwijmy go ge. Iksow) na część wyspy w rękach Polski/NATO.
oto opisy już gotowych misji
1. Patrol: jednostki sowieckie przekroczyły rzekę graniczną (prawdopodbnie aby zbadać "przepustowość" granicy), wysyła się patrol aby "przewąchali" co się święci (przy okazji załatwiają owych rusków, ale to wychodzi w trakcie zadania).
2. Za wodą: misja polegająca na przekroczeniu granicy przez dywersanta (pod osłoną nocy) i zorientowanie się w ruchach sowieckich jednostek.
3. Miś się budzi: misja zaczyna się od nudnej służby na przejściu granicznym, zaraz potem na most wjeżdżają ruskie czołgi, patrol otrzymuje rozkaz ewakuacji do najbliższej wsi, tam dołączają stacjonujące jednostki wsparcia - i tu misja ma 2 zakończenia pierwsze - po odparciu ataku czołgów i piechoty, a drugie gdy zostaniemy sami dostajemy rozkaz ewakuacji do jednostki nazwijmy to "wypadowej".
4....... tu moja wena twórcza się kończy.
(wiem, że scenariusz początkowy jest naciągany jak sparciałe kalesony ale nie zamierzam tej kampanii upubliczniać, zresztą korzysta z kilku addonów, już sam się pomerdałem jakich...
Może macie jakieś propozycje na dalszy scenariusz kampanii?
Chciałem zrobić tak z 6-7 misji.
Czekam na propozycje.....
Jerry: Mam dziwne wrażenie, iż bardziej ten temat nadaje się do działu Singleplayer... Więc przenoszę...