Teraz jest Śr 25 cze, 2025 00:12


FDF Mod v. 1.4: WW2 released!

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Akab3

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 19
  • Dołączył(a): Śr 04 maja, 2005 19:23

PostWt 13 gru, 2005 21:37

Nie !!!! Sowieci walczyli z niemcami naucz sie czytac ze zrozumieniem
co ktos pisze!!!!
Napisałem ze powalczył bym sobie Sowietami z Niemcami ale są po tej samej stronie i sie nie da!!!
I miałem tu na mysli inne addony które są dostepne w ofp barbarian
ze jednostki niemieckie sa na stronie East
Ostatnio edytowano Wt 13 gru, 2005 21:48 przez Akab3, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

MaRcin

Major

Major

  • Posty: 966
  • Dołączył(a): Śr 21 lip, 2004 09:45

PostWt 13 gru, 2005 21:46

alderous napisał(a):Zresztą Boże co ja bym dał za jedną bombkę :roll:

choinkową? :mrgreen:
Good Times Gone
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostWt 13 gru, 2005 22:04

MaRcin napisał(a):
alderous napisał(a):Zresztą Boże co ja bym dał za jedną bombkę :roll:

choinkową? :mrgreen:


Choinkowa może być pod warunkiem, że miałaby w środku z 5 kg TNT. Przecież ja tym cholernym bolszewkiom zadałbym większe straty rozbijając się na nich :x Trzeba by dorobić Fokker CX
Offline

Akab3

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 19
  • Dołączył(a): Śr 04 maja, 2005 19:23

PostWt 13 gru, 2005 22:32

A nie lepiej w tej bombce gaz musztardowy umiescic ??
to by było cos :D
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostŚr 14 gru, 2005 00:05

Barbarian jak zwykle chciał zabłysnąć a zgasł.

Ald - w tej misji rozwaliłem dwa stacjonarne działka AA [dawały mi się we znaki], zestrzeliłem [złe określenie :D Po dosyć długiej walce i zabawie w kotka i myszkę po prostu sam spadł - bo odpowiednio wytracił prędkość bawiąc się w nawroty za mną - to jest metoda (Niestety, raczej tylko na samoloty wwII)] wrogi myśliwiec, trochę rosjan [rozwaliłem... nie wiem, 15? Z resztą całkiem zręcznie poradzili sobie Finowie]. Potem dostałem msg, że jeśli chcę, to niech wracam do bazy po paliwo i amunicję, i zaraz wracać na pole walki - ale, jako że i jednego i drugiego miałem pod dostatkiem, postanowiłem zostać... tak krążyłem, krążyłem... w końcu zdecydowałem się wylądować :D I udało się - choć rypnięcie o lód z prędkością 35 km\h nie można nazwać finezyjnym lądowaniem - to już po chwili byłem na ziemi, dzierżąc w łapkach pepeszkę po jednym z poległych finów [zgineło ich... bodajże 3?] Anyway, czekałem, czekałem, czekałem... w końcu w eterze dosyć zdenerwowanym głosem słyszę, że ludzie, przy których właśnie jestem są "bardzo w potrzebie", że dzwonili już kilka razy, ale nie mogli się dodzwonić - zdziwiony rozglądam się - cisza, wszędzie cisza. No to nic, biegnę do maszyny, wskakuję...

... i krążyłem tak z 5 min szukając zagrożenia aż w końcu powiedziałem "a, coś się z***ało", wyłączyłem misję i poszedłem spać [4 w nocy] :D
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostŚr 14 gru, 2005 01:12

Heh to nie ta. Mówisz o tej w którym I-16 trzeba kosić Finów, a ja o tej w której Fokkerem trzeba kosić sowietów. Co do tej z I-16 to ma się chociaż 2 bombki, ale jak za ich pomocą rozwalić: zapory, sztab i czołgi? Domyślam się że na lotnisku trzeba gdzieś dokołować aby uzupełnić ammo i fuel, ale też mi się nie chciało. skosiłem chyba maxima AA, zrzuciłem bomby na zapory drogowe i dorwałem tego Fokkera pare kilosów dalej. IMHO ta misja jest za trudna, ale ta Fińska może być do przejścia - w każdym razie atakowanie lotem koszącym tłum piechociarzy to ciekawe przeżycie.
Offline
Avatar użytkownika

Barbarian

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1594
  • Dołączył(a): Pn 13 cze, 2005 16:50
  • Lokalizacja: Sochaczew

PostŚr 14 gru, 2005 18:58

Jonez napisał(a):Barbarian jak zwykle chciał zabłysnąć a zgasł.

!? Osobliwe podejście do sprawy ;-)
www.greendevils.uk- kompendium wiedzy o Fallschirmjagers
Rots: Poza tym od filozofii jest Barbarian
:D
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostŚr 14 gru, 2005 21:21

Jest taki fajny mostek na Rukajarvi w kwadracie bodajże Fe58 - taki z dwoma okopami i bunkrem na przedmościu. Wybierzmy jakiś "śnieżny" dzień, rozłóżmy się tam w kilku chłopa i odeprzyjmy jakiś zmasowany bolszewicki atak :wink:
Offline
Avatar użytkownika

Ingram

Major

Major

  • Posty: 567
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 15:26
  • Lokalizacja: z Bydgoszczy

PostPt 16 gru, 2005 18:35

Sprawdziłem. Racja, bardzo fajna pozycja i od razu okopy. Pozycja naprawdę dobra do zdobycia.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostPt 16 gru, 2005 23:16

Póki co znalazłem 3 małe coopy pod FDF WW2. Dwa są na 8 osób i jeden na 10. W każdym gra się fińskim patrolem dalekiego zasięgu (narciarze) i tym samym ma się suomi na uzbrojeniu co daje sporą przewagę nad sowieckimi sołdatami. Wszystkie trzy to zadania dywersyjne podczas Wojny Zimowej i do zniszczenia są:

W "Kitchen Raid" - dwie kuchnie polowe przeciwnika i jeden czołg.
W "Bloody Christmas" - polowe lotnisko (na zamarzniętym jeziorze) i bateria artylerii.
W "Perilious Petrol" - dwa składy paliwa.

Można by się zgadać i zagrać w weekend na niededykowanym serku.
Offline
Avatar użytkownika

Kangur

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 128
  • Dołączył(a): Śr 21 lip, 2004 21:38
  • Lokalizacja: Suwałki (nie, nie ma niedźwiedzi)

PostSo 17 gru, 2005 13:25

Kod: Zaznacz cały
preprocessor failed on file fdfww_w\cogig.cpp - error 1.


Wie ktoś o co może chodzić? Mam Wymaganą wersję FDF Moda. Rozpakowane pliki FDF Mod WW2 wklejałem do folderu moda (naturalnie nie zastępowałem folderu addons drgim folderem addons tylko wkleiałem do poszczególnych folderów poszczególne pliki). Próbowałem ponownej instalacji całego moda, ściągnąłem WW2 z innego źródła. Zawsze kończy się tak samo...
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostSo 17 gru, 2005 13:34

Ja po prostu nadpisałem zawartość folderu finmod tym co było w FDF 1.4 - działa bez zarzutu
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostSo 17 gru, 2005 15:11

Aldi, mógłbyś mi je podesłać na maila? :) No i o której chciałbyś, powiedzmy jutro zagrać?
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostSo 17 gru, 2005 15:39

Wszystko zassane z FDF Mission Repository. Ciągle pojawiają się nowe. O innych misjach mogę powiedzieć tyle:

Rantalan teurastus - ciekawa i jak na razie jedyna w której gra się sowietami. Bardzo dużo jednostek (pewnie ze 100) i niestety strasznie przycina (wolę nie myśleć co by się działo na serwerze). Misja to po prostu atak kilku squadów sowieckiej piechoty + czołgi na wioskę bronioną przez Finów. Chyba to miała być Wojna Zimowa, ale co tam robią T-34?

Winter War 1.1 - dno. Misję można zakończyć w mniej niż minutę.

Assault on Kalmistonsaari
- Mapa letnia. Desant dwóch squadów na wyspę opanowaną przez sowietów.

Jaegers - Też letnia mapka. Rozpoznanie siłami drużyny piechoty. Briefing nie daje za wiele informacji o tym co nas czeka (w końcu to rozpoznanie), więc misja to wielka niespodzianka.

Osobiście jestem za misjami w realiach Wojny Zimowej. Jutro mam cały dzień dla siebie.

BTW Zawsze można też rozegrać DM na latadła (Fokkery i I-16) :wink: Misja dołączona do FDF WW2
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: FDF Mod v. 1.4: WW2 released!

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 6 gości

cron