Teraz jest Śr 25 cze, 2025 00:08


Pierwsza wyspa mojego autorstwa

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Mirage

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1306
  • Dołączył(a): Pt 30 lip, 2004 21:22
  • Lokalizacja: Bielsko-Biała

Pierwsza wyspa mojego autorstwa

PostPt 30 gru, 2005 22:45

Chciałbym zaprezentować Wam coś czemu od dobrych kilku dni poświęcam sporo wolnego czasu (wiadomo, wolne jest to się człowiekowi nudzi :P, zwłaszcza takiemu ambitnemu jak ja, który stawia sobie za cel doskonalenie nowych umiejętnosci :P ). Kilka osób z polskiego światka OFP zaciągnęło mnie do mapmakingu i oto pierwsze efekty.
Obrazek Obrazek Obrazek

Wyspa jest jak narazie bez nazwy, ale z czasem coś się wymyśli. Póki co skończone są jedynie dwie "wiochy", które widzicie na screenach. Ten trzeci to jedno ze "wzniesień" na wyspie. Teren oczywiscie ulegnie gruntownej modernizacji (tekstury, obiekty etc.). Specjalnie go dałem, ponieważ w miare często będe fotografował tamtą część mapy, tak abyście widzieli, że caly czas coś się zmienia i powstaje nowego :).
Jedyne co moge jeszcze napisać (i przed czym przestrzegali mnie moi nauczyciele) - mapmaking straszliwie pochłania czas. Przekonałem się na własnej skórze siedząc codziennie na kompie do 2 w nocy i wrzucając na mape nowe obiekty :twisted:
To tyle refleksji. Jeśli się Wam chce, to możecie tutaj troszke pokomentować. Będe się starał na bierzaco wrzucać screeny z prac nad wyspą.

Pozdrawiam ;]
Offline

OFman

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 237
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 19:15

PostPt 30 gru, 2005 22:53

Jak na twoją pierwszą wyspę to zapiwiada się ciekawie. Mam nadzieję, że uda ci się ukończyć tą wyspę i ją wydać :spoko:
Offline
Avatar użytkownika

Monty

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 462
  • Dołączył(a): Śr 28 lip, 2004 22:49
  • Lokalizacja: Sosnowiec

PostPt 30 gru, 2005 23:02

No nie powiem, zapowiada się interesująco, tylko ukończ tą wyspę. I widać, jesteś ambitny i wszechstronny. Misje SP, Coop'y, newsy, testy na OFPC PL, teraz jeszcze pracujesz nad wyspą. Nienadarmo jesteś "przodownikiem pracy":grin:
Obrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Barbarian

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1594
  • Dołączył(a): Pn 13 cze, 2005 16:50
  • Lokalizacja: Sochaczew

PostPt 30 gru, 2005 23:06

Może ktoś by się zabrał za zrobienie wyspy- Westerplatte? Moge dostarczyć troche materiałów... Więc jak?
www.greendevils.uk- kompendium wiedzy o Fallschirmjagers
Rots: Poza tym od filozofii jest Barbarian
:D
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPt 30 gru, 2005 23:27

Może najpierw poczekamy, aż Mirage skończy tą?
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

OFman

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 237
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 19:15

PostPt 30 gru, 2005 23:30

Barbarian daj te materiały na maila: ofpman@op.pl
Offline
Avatar użytkownika

Mirage

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1306
  • Dołączył(a): Pt 30 lip, 2004 21:22
  • Lokalizacja: Bielsko-Biała

PostSo 31 gru, 2005 00:50

Jak ja kocham te wasze OT :)
Dwa screeny na dobranoc - 3 godziny zajęła mi "budowa" tego lotniska:
Obrazek Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Zabix

Major

Major

  • Posty: 931
  • Dołączył(a): Śr 21 lip, 2004 11:30

PostSo 31 gru, 2005 16:08

Może byś wykorzystał pare obiektów z resistancca?
Offline
Avatar użytkownika

Mirage

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1306
  • Dołączył(a): Pt 30 lip, 2004 21:22
  • Lokalizacja: Bielsko-Biała

PostSo 31 gru, 2005 16:21

Mir - dałoby rade bardziej pofałdować teren? Niestety, płaskie tereny są strasznie denne jeśli idzie o walkę :/

No tutaj wlasnie jest drobny problemik, źle przewidzialem budowe terenu w Wiburze i teraz cholernie się męcze z budową wzniesień...:S Ale będe jeszcze próbował.

Przesunąłbym lądowiska helenek bardziej w prawo, w miejscu wjazdu postawił bunkier, może nawet dwa. Skróciłbym trochę teren... ten na którym stoją budynki, uciął połowę tych bunkrów po lewej [to powinno poprawić fps w tamtym rejonie - mocno zabudowane bazy mają tendencje do niszczenia fps].

Do rozpatrzenia...

W dodatku, myślałeś może o użyciu JOF_Objects? [obiekty lotniska, wieże, radary, etc].

j.w.

PS: Zapomniałbym dodać - więcej drzew! [z Nogovy]

Tekstura jaką zastosowałem (terenu) jest pod Eden, tak więc lasy mogą być tylko Everonu. Co do drzw to będzie wszystko (masa roboty jest ze wstawianiem pojedyńczych drzewek i krzaków), narazie teren jest goły, wieczorkiem zaprezentuje kilka screenów, lotnisko otoczone jest już lasem, Twoje pomysły z drobną przebudową bazy rozpatrze. Sprawdze również te JOF_Objects...

Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostSo 31 gru, 2005 16:25

Wygląda na to, że gdzieś wcięło mojego posta, ale whatever.

Mirage - imo texy Everonu i drzewka Nogovy będą ładnie współgrać :) Zwłaszcza chodzi o te cudne choinki [te pojedyńcze, nie lasy] i normalne lasy liściaste... Nie wierzysz? Sprawdź mapkę High Resolution Eden.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Zabix

Major

Major

  • Posty: 931
  • Dołączył(a): Śr 21 lip, 2004 11:30

PostSo 31 gru, 2005 16:49

Masa roboty? Mirage region tool 8)
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostSo 31 gru, 2005 18:25

Mirage napisał(a):
PS: Zapomniałbym dodać - więcej drzew! [z Nogovy]

Tekstura jaką zastosowałem (terenu) jest pod Eden, tak więc lasy mogą być tylko Everonu. (...)
Pozdrawiam


Nie ma znaczenia, skąd tekstura... Jedno z drugim przecież nie jest zależne.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Mirage

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1306
  • Dołączył(a): Pt 30 lip, 2004 21:22
  • Lokalizacja: Bielsko-Biała

PostN 01 sty, 2006 20:57

3 screeny przedstawiające roślinność BergHoff'a na poludniowo-wschodniej częsci mojej wyspy. Powiedzcie mi czemu ten WRPTool tak cholernie musi zżerać pamięć RAM :S

Obrazek Obrazek Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Zabix

Major

Major

  • Posty: 931
  • Dołączył(a): Śr 21 lip, 2004 11:30

PostN 01 sty, 2006 21:09

On juz tak ma, z lewej na dole wyłącz opcje Real i troszeczke lepiej bedzie chodzić.
Offline
Avatar użytkownika

Listek

Cywil

Cywil

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): N 11 gru, 2005 22:15

PostCz 05 sty, 2006 19:18

oo może troche za fcześnie,ale wielkie GRATZ !! :D :spoko:
Następna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 4 gości

cron