Teraz jest Wt 24 cze, 2025 19:44


The Unsung - Demo I + II

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Barbarian

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1594
  • Dołączył(a): Pn 13 cze, 2005 16:50
  • Lokalizacja: Sochaczew

PostN 13 lis, 2005 22:02

W misje nie grałem. Tylko po wyspach chasałem i zobaczylem na ile stać addony :grin:
www.greendevils.uk- kompendium wiedzy o Fallschirmjagers
Rots: Poza tym od filozofii jest Barbarian
:D
Offline
Avatar użytkownika

Volt

Major

Major

  • Posty: 905
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 09:50
  • Lokalizacja: Wrocław

PostN 13 lis, 2005 22:06

offtime napisał(a):a ta baza to nawet nie polowa obiektow ktore maja...

Bo druga połowa nawet nie jest skończona..... :?
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostN 13 lis, 2005 22:07

Oczywiście Ty o tym wiesz najlepiej Volt.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostN 13 lis, 2005 22:09

jak sie zapytalem o reszte to powiedzieli ze wiekszosc jest gotowa, ale nie chcieli w demie za duzo publikowac, wiec opublikowali stare uns_misc.pbo
sporo zarabiaszczych rzeczy jest w uns_firebase.pbo
Offline
Avatar użytkownika

Monty

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 462
  • Dołączył(a): Śr 28 lip, 2004 22:49
  • Lokalizacja: Sosnowiec

PostPn 14 lis, 2005 15:43

Mod naprawdę prezentuje się nieźle, aczkolwiek widać, że Unsung nie pokazał wszystkiego na co go stać. ¦wietne jednostki i bronie, szczególnie M60. Trochę dziwnie wyglądają dłonie amerykańskich wojaków (są nieco pokrzywione), w modzie SEB Nam Pack 2 jednak wygląda to lepiej. Wyspa ładuje się szybko, ale jest niestety bardzo lagowata, gdy jestem na otwartym terenie jest w porządku, gorzej gdy zwiedzam dżunglę. Grając na niej trochę przypomina mi się Vietcong. Kampania również dobrze zrobiona, profesjonalnie wykonane intra, outra i cutscenki, choć pojawiają się błędy, które wynikają z nieprawidłowości w skryptach. Bardzo dobra grywalność i klimat, są również dodatkowe ścieżki dźwiękowe idealnie pasujące do klimatu wietnamskiego. Widać jednak, że AI jest bardzo wyczulone, szybko reaguje na wroga, co nieco utrudnia rozgrywkę.
Obrazek
Obrazek
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

PostPn 14 lis, 2005 17:50

LooooL Monty rozbawiłeś mnie :lol: Jak te misje są dobrze zrobione to trzymaj mnie bo wybuchne....jak dostałem kulke w łeb to misja zakonczyla sie sukcesem....ta szczególnie dobre misje....

Rainbow

PostPn 14 lis, 2005 17:55

W tym modzie AI używa czitów :P
"~show_me_co_jest_za_krzakiem" ;-) :twisted: :spoko:
Offline
Avatar użytkownika

Monty

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 462
  • Dołączył(a): Śr 28 lip, 2004 22:49
  • Lokalizacja: Sosnowiec

PostPn 14 lis, 2005 17:59

Goose napisał(a):LooooL Monty rozbawiłeś mnie :lol: Jak te misje są dobrze zrobione to trzymaj mnie bo wybuchne....jak dostałem kulke w łeb to misja zakonczyla sie sukcesem....ta szczególnie dobre misje....


Każdy ma prawo do swojego zdania. Mnie akurat się te misje podobały i dla mnie są dobre, zresztą przecież napisałem wcześniej, że nie ustrzegły się błędów.
Obrazek
Obrazek
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

PostPn 14 lis, 2005 18:05

[ot]a ja wyraźiłem swoją opinie że mnie rozbawiłes....ludzie jesteście kapke za dużo wyczuleni [/ot] ;/
Offline
Avatar użytkownika

ivan999

Kapral

Kapral

  • Posty: 52
  • Dołączył(a): Pt 06 sty, 2006 03:51

PostPt 06 sty, 2006 04:32

Najpierw witam wszystkich maniaków OFP :) Jestem nowy na forum chociaż czytam je juz od kilku tygodni:) ...ale do rzeczy.Bardzo lubię klimaciki wietnamskie więc szybciutko sciągnałem sobie demo unsung.Nie zraziły mnie nawet wieści o wysokich wymaganiach modu (ehhh sprzęt mam cieniutki strasznie:)) Odpaliłem kampanię i co widzę...chodzi lepiej chyba niż CWC:D.To mnie bardzo mile zaskoczyło.Niestety gdy zginąłem 4-ty raz w sławetnej trawce na poczatku misji entuzjazm lekko osłabł:D.No fakt...można w sumie trzymać się z tyłu ...tylko po co w takim razie gracz?:P Mam z tym związane pytanie do tych ,którzy wytrzymali więcej niż ja i skończyli misję.Czy jest na tej wyspie możliwość schowania się tak by AI przeszło tuż obok nie widząc gracza tak jak to ma miejsce w oryginalnym OFP(oczywiscie mam na mysli trawki ,krzaczki itp)? Bo jeśli nie ...to sorry...ale to będzie totalnie niegrywalne.Gracz wcielałby sie w rolę ślepego samuraja:)No i te rączki....ja rozumiem ,ze jak to na wojnie ...bywają obrażenia,ale żeby wszyscy mieli powyłamywane nadgarstki to już chyba przesada:P.No nic to tyle...chyba jednak jeszcze raz zagram...może wciągnie jednak.Pozdrawiam.
Offline
Avatar użytkownika

Grey

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 166
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2005 19:53

PostPt 06 sty, 2006 06:34

Otworz edytor, wstaw swoja jednostke, ustaw jej maksymalny skill. Wstaw jakis kawalek dalej oddzial vietcongu, daj im malutkiego skilla (ale takiego pewnie maja po wstawieniu calej grupy) i daj im waypointa tak, aby przechodzili obok twojej jednostki.

Odpal test. Poloz sie i czekaj. Jak sie nie uda, przesun w inne miejsce, lub odsun od siebie waypointa. W koncu bedziesz widzial w jakiej odleglosci jestes w miare bezpieczny. Tak naprawde to pewnie roznica skilli da Ci przewage i bedziesz mogl sie skutecznie ukryc. Ale sam tego nie robilem, wiec nie wiem jaki wynik uzyskasz.
Obrazek CFOG / ACOG team | Platoon.pl | ShackTac | 6th sense | eks Team Tactical | eks RAAB
Offline
Avatar użytkownika

ivan999

Kapral

Kapral

  • Posty: 52
  • Dołączył(a): Pt 06 sty, 2006 03:51

PostPt 06 sty, 2006 14:57

O ja głupia cipa :P...no właśnie tak można sprawdzić :D.Późna (a właściwie wczesna) godzina to była i główka juz nie pracowała :).Zawziałem się jednak i przeszedłem te misje i dzieki temu mam jakby inne spojrzenie na temat.Trawa faktycznie nie jest najpiekniejsza ,ale za to naprawdę nie laguje...do przełknięcia.Dżungla ,która na poczatku wydała mi się własnie "krapowata"(cokolwiek to znaczy:)) po dłuższej grze (moim skromnym zdaniem )wygląda naprawdę fajnie.No i nie laguje.Dialogi są zbyt ciche w stosunku do dzwieków otoczenia i muzyki,a emocji w nich tyle co w worku ziemniaków.Słynne rączki...no cóż...wydaje mi się ,że tak zostanie...są tak brzydkie ,że gdyby można je było poprawić to napewno by już to zrobili.Misje...pierwsza zapowiada się fajnie i w sumie pewnie taka jest:)...niestety nie udało mi się zobaczyć żadnego żywego żółtka :)stąd ilość trafien 0 :P , ale przeżyłem.W tej misji właśnie najbardziej czuć jasnowidztwo AI.O misji drugiej nie powinno sie nawet wspominać(mam na mysli ten patrol nocny..to chyba druga)...w takiego gniota to jeszcze nie grałem :D...no chyba ,że ktoś lubi śmigać 20 minut za zielonym kółkiem na plecach dowódcy i dowiadywać sie co jakiś czas,że oto kolejny cel misji został osiagniety :D.Przy tworzeniu tej misji chłopaki na 100% coś jarali:P.Liczba trafień równa liczbie widzianych wietnamczyków...0. W misji trzeciej bawiłem sie najlepiej.Udało mi się zobaczyć i załatwić aż 5-ciu skośnookich i to do trzech z nich podlazłem na odległość ok 10m i mnie nie zobaczyli.Więc moze z tym AI nie jest aż tak źle a "jasnowidzenie" nie bedzie aż tak dokuczliwe.A moze poprostu nauczyłem się działać w tych warunkach...nie wiem.Sa jeszcze oczywiscie błędy techniczne ,kóre wywala w czasie grania ,ale wiadomo..to wersja beta więc togo się nie czepiam.Pomimo błędów podoba mi się ten mod i myslę ,że tylko tutaj mozna zrobić misje w stylu jaki znamy z filmu "Pluton"(ciekawe czy ktoś zrobi skrypt marychy:))Prawdziwa dżungla,w koncu przydaje sie klawisz F(dla nieużywających tłumaczę:) włącza chodzenie:P),pomimo dużej gestwiny nie laguje,świetnie wyglądajace jednostki( tylko te ich biedne łapki:)),świetna muzyka(tylko ciszeeej panowie,ciszej,albo mówcie głosniej:)).Kusi mnie ,zeby wystawić ocenę "ileśtam"/10 ,ale poczekam z tym do wersji koncowej moda.I to tyle na dzisiaj...miłego dnia...z gorącego i wilgotnego Wietnamu mówił do Was...:P[/url]
Offline
Avatar użytkownika

Grey

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 166
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2005 19:53

PostPt 06 sty, 2006 16:59

Coz... Ja gralem w druga misje i trafilem dwoch wietnamcow, a gram zawsze na weteranie. Wiec chyba po prostu musisz zmienic styl grania bawiac sie UNSUNGiem, albo odpuscic. Prawde mowiac ja odpuscilem :P Choc podba mi sie, to jednak granie w single w tej dzungli uwazam za malo zabawne, raczej meczace. Co innego coop. Ale do tego nie moge nikogo z mojej grupy namowic, wiec musze sie obejsc smakiem.
Obrazek CFOG / ACOG team | Platoon.pl | ShackTac | 6th sense | eks Team Tactical | eks RAAB
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPt 06 sty, 2006 18:00

Te misje chyba nie są warte świeczki. Anyway...

... wyszła poprawka do Unsunga, dzięki której wróg przez krzaki już NIE WIDZI :] Ofp.info -> Search -> News.

PS: Te rączki to pewnie wina animacji :)
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Grey

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 166
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2005 19:53

PostPt 06 sty, 2006 18:12

Widzi, ale z mniejszej odleglosci.
Jako nowy uzytkownik forum musisz wiedziec, ze nie wolno tu obrazac uzytkownikow. Nawet siebie ;P
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 3 gości

cron