1) Stwórz następujący skrypt: cr.sqs
- Kod: Zaznacz cały
;cr.sqs
;polecenie stworzenia grupy tam, gdzie chcesz aby dołączył żołnierz
;np. do ciebie w grze
chlopaki = group PLAYER
;polecenie tworzenia żołnierza w miejscu położenia markera "w1"
"soldierWB" createUnit [getMarkerPos "w1", chlopaki]
exit
2) wprowadz na mapie marker "w1" tam, gdzie chcesz aby pojawiła się jednostka
3) uruchom w misji skrypt (np. radiem) i baw się dobrze.
P.S> w odniesieniu do wcześniejszych postów dotyczących grupy (PoP ma rację) - komenda
createUnit nie zadziała jeżeli nie ma danej grupy zadeklarowanej w grze (wydaje się że nie ma to nic wspólnego z nazwą własną jednostki). Dlatego też istotne jest aby być pewnym że dana grupa istnieje w misji, najlepiej więc stworzyć ją poleceniem
nazwa_grupy = group nazwa_gracza