Teraz jest So 21 cze, 2025 12:34


Zróbmy sobie ArmA ;)

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Grey

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 166
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2005 19:53

PostPn 12 cze, 2006 18:58

Obecnie testuje Modulsky, jak juz skoncze, obejrze Twoja bete.
UPDATE
Niedlugo wyjdzie UNSUNG demo. Twoje niebo bedzie idealnym uzupelnieniem :) Jesli wydadza, to wrzuc do nich kilka screenow ze swoim niebem, ludzkiska oszaleja.
Obrazek CFOG / ACOG team | Platoon.pl | ShackTac | 6th sense | eks Team Tactical | eks RAAB
Offline
Avatar użytkownika

Zaitsev

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 103
  • Dołączył(a): So 07 sty, 2006 21:48
  • Lokalizacja: Nysa

PostWt 13 cze, 2006 18:16

¦wietny efekt. Gratulacje!!
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Zabix

Major

Major

  • Posty: 931
  • Dołączył(a): Śr 21 lip, 2004 11:30

PostWt 13 cze, 2006 18:26

¦wietny? Nie wygląda to za dobrze...
Offline
Avatar użytkownika

Zaitsev

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 103
  • Dołączył(a): So 07 sty, 2006 21:48
  • Lokalizacja: Nysa

PostWt 13 cze, 2006 18:31

Uważam że świetny, co prawda przy dużej ilosci wraków dymiacych moze być problem z widocznością bo dym jest bardzo gęsty
Obrazek
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

PostWt 13 cze, 2006 19:34

A mi sie własnie John Fire & Smoke bardziej podoba :) (gust)
Offline
Avatar użytkownika

Grey

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 166
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2005 19:53

PostWt 13 cze, 2006 20:35

Mnie sie bardzo podoba. [OT]I kocham tego trolla, taki obowiazkowy to troll, ze trudno go nie podziwiac ;)[/OT]
Obrazek CFOG / ACOG team | Platoon.pl | ShackTac | 6th sense | eks Team Tactical | eks RAAB
Offline
Avatar użytkownika

Mirage

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1306
  • Dołączył(a): Pt 30 lip, 2004 21:22
  • Lokalizacja: Bielsko-Biała

PostWt 13 cze, 2006 20:42

Mi również, ciekaw jestem jaki to da efekt z porównaniu z np. deszczowym niebiem...?
Offline
Avatar użytkownika

Loony

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1613
  • Dołączył(a): Pt 11 mar, 2005 21:19
  • Lokalizacja: Avalon

PostWt 13 cze, 2006 22:02

Moim skormnym zdaniem, to trochę zbyt dużo dymu... Jesli by powiększyć ogień to w sam raz, ale jakby za gęsto... w kązdym razie, popracujesz jeszcze trochę i będzie genialnie ;)
Znając twoje umiejętności napewno będzie genialna robota :D
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Grey

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 166
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2005 19:53

PostŚr 14 cze, 2006 08:57

Wg mnie ilosc bardzo dobra. Widzieliscie kiedys zdjecia zniszczonych pojazdow?? :shock: Ogien szybko przygasa, a dymi to wciaz potwornie.
Obrazek CFOG / ACOG team | Platoon.pl | ShackTac | 6th sense | eks Team Tactical | eks RAAB
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostŚr 14 cze, 2006 10:41

Nooo, nooo. Co jak co, ale ten dym spod kół/gąsienic jest poprostu za*******. Co prawdo dym może spowodować lagi, ale to jest genialne.
Nareszczie inny kurz, a nie ten shit bis'u :)
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.
Offline
Avatar użytkownika

Grey

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 166
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2005 19:53

PostŚr 14 cze, 2006 10:50

Zabieg Yacka polega na zmienie teksturm na wieksze, 'gestsze', przez co lag tylko w tym sesnie moze sie zwiekszyc, ze karta ma wieksze tekstury. Ale mysle ze generalnie obciazenie jest minimalne.
Ma to swoje minusy, w ruchu wyglada to troche sztucznie, (gdy sa standardowe BISowe / ECPowe efekty typu dym-kurz) ale rownie sztuczne jest to i bez tej modyfikacji, tylko wtedy troche mniej sie rzuca w oczy.

O tym czy wartyo czy nie powiem jak juz sie troche tym pobawie i minie czasu nieco, po czym bede wiedzial, czy wole grac ze starymi czy Yackowymi efektami.
Obrazek CFOG / ACOG team | Platoon.pl | ShackTac | 6th sense | eks Team Tactical | eks RAAB
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostŚr 14 cze, 2006 14:03

Te efekty instaluje się osobnie od nieba?
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Grey

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 166
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2005 19:53

PostCz 15 cze, 2006 00:33

Jones jest w CFOG, wiec ma dostep juz
Obrazek CFOG / ACOG team | Platoon.pl | ShackTac | 6th sense | eks Team Tactical | eks RAAB
Offline
Avatar użytkownika

Grey

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 166
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2005 19:53

PostCz 15 cze, 2006 19:36

No na razie feedback nie jest za dobry (opinie moja i pozostalych osob z CFOG ktore sobie ten dym zainstalowaly). Na screenach prezentuje sie fajnie, ale w praniu juz gorzej. Poniewaz to tylko zmiana tekstur, a sam system generowania i ruszania kurzem / dymem jest 'hardcoded' to jest on zdecydowanie dobry do domyslnych efektow i z powiekszonymi teksturami wyglada sztucznie i nierealistycznie niestety. Ja sobie jeszcze zostawie to na kompie i bede grac, ale ogolnie wole domyslne efekty w WGL / ECP.
Obrazek CFOG / ACOG team | Platoon.pl | ShackTac | 6th sense | eks Team Tactical | eks RAAB
Offline
Avatar użytkownika

Grey

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 166
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2005 19:53

PostPn 10 lip, 2006 13:36

Gram z tym od tamtego czasu i sie przyzwyczailem :)
Obrazek CFOG / ACOG team | Platoon.pl | ShackTac | 6th sense | eks Team Tactical | eks RAAB
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 3 gości

cron