Teraz jest Wt 24 cze, 2025 19:17


The Unsung - Demo I + II

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

ivan999

Kapral

Kapral

  • Posty: 52
  • Dołączył(a): Pt 06 sty, 2006 03:51

PostSo 07 sty, 2006 00:06

A chciałem sobie troche dokopać Grey bo rozwiązanie było tak oczywiste:D. Co do rączek Jonez, to ja też tak sobie pomyslałem ,ze to wymóg animacji trzymania broni.Szkoda tylko,że jest to tak widoczne.W sumie w trakcie gry zapomina się o tym.Przegladałem sobie dzisiaj wyspę i dokonałem ciekawego odkrycia :).Otóż ustawiłem wszystkie opcje graficzne na maxa i dociągnałem widocznosć do 5000....i o dziwo gra chodziła nadal.Oczywiscie lag był spory i na wyspie nie było innych oddziałów,ale to i tak niezły wynik.Gdy kiedyś chciałem to zrobić na innej wyspie(niestety nie pamietam jakiej ) suwaczek stanał jak wryty w połowie a twardy mało się nie zagrzał :)...ratunkiem był reset :)
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostWt 13 cze, 2006 22:03

Nowe demo jest świetne i co ważniejsze - bardziej kompletne. Ma też kilka smaczków [zacinające się m16 :D], nowe ładne menu i fajne efekty. Błędy? Nieustandardyzowane ironsighty, bug ironsightu Colta M1911. No i niezaaplikowany DMA Lean Mod - ale tym się zajmie Reyhard :D
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Mirage

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1306
  • Dołączył(a): Pt 30 lip, 2004 21:22
  • Lokalizacja: Bielsko-Biała

PostWt 13 cze, 2006 23:04

Czyli mam rozumieć, że zdecydowanie najlepszy mod w klimatach Wietnamu?
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostŚr 14 cze, 2006 00:55

Trudno mi oceniać, do SNP2 mam sentyment. Nie wiadomo też, jak będzie się przedstawiać sprawa z coop'ami...

Z drugiej strony, Unsung wciąż jest uboższy niż SNP2 [zwłaszcza "wspomagany" OFP-D NVA Packiem] - pod względem pojazdów, oraz wachlarza jednostek. Jednak zawsze jego można go łączyć z OFP-D Packiem i innymi addonami.

No i zapewne tzw "plantsy" - czyt. gówno które uparcie wskakuje do mission.sqm misji, mimo nie użycia addonu w owej.

Krótko - :?
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Grey

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 166
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2005 19:53

PostŚr 14 cze, 2006 08:54

Mnie sie podoba Highlands Island. Malo testowalem, wiec za wczesnie na pelna opinie, ale poza ta wyspa i poprawkami technologicznymu Ghostland, nie widze poprawek...
No fajny ten M16 i zacinanie :) Ale w efekcie nikt nie bedzie biegal z ta bronia, jesli bedzie mial wybor :P Wiec prosba do missionmakerow, nie dawajcie duzego wyboru :D

UH1 jest naprawde wyjechany, ale to nie robota UNSUNG teamu.

Misje... zagralem jedna, nuuda. Gdybym gral coopa, byloby spoko, pogadalibysmy i zrobili patrol. Ale samemu idzie sie zasnac (to jeden z powodow dla ktrorych prawie w ogole SP nie gram, coopy sa moim zywiolem).

UPDATE

Na forum BIS napisali, ze jednostki to sa stare modele, ktore maja juz swoje ulepszone wersje, ale poniewaz nie sa dopracowane do konca, nie wydali ich wraz z demo2. A co do przygarbienia, odnosze wrazenie, ze to sprawa animacji, nie modeli.
Obrazek CFOG / ACOG team | Platoon.pl | ShackTac | 6th sense | eks Team Tactical | eks RAAB
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostŚr 14 cze, 2006 14:19

Prawie, robi wielką różnicę - bez mgły [która sprawia, że dżungla tam gdzie jest mniej gęsta jest bardzo klimatyczna] z fps'em [viewdistance > 500] jest bardzo krucho.

UH-1 to robota CSJ - są świetne, nie licząc KM'u montowanego w drzwiach - zwyczajnie wygląda beznadziejnie, i nie pasuje do tego pięknego helikoptera [o wiele bardziej wolę M60 z heli SNP2]. Co do zgarbienia żołdaków - tak jak pisał Grey, to raczej wina animacji. Z drugiej strony - nic dziwnego, raczej nikt po dżungli w pełni wyprostowany chodzić nie będzie :D W każdym razie ja na animkach DK [:*] żadnych problemów nie miałem.

Misje - większość jest prosta, ale dosyć klimatyczna. Cieszę się, że nieprzedobrzyli.

Wyspy - owszem, mi też się nie podobają. Na Ghostland dżungla za gęsta, nie widać własnych stóp, a wróg widzi przez nią doskonale i strzela [tylko chyba pociski nie dolatują]. Za kolorowo, i w niektórych miejscach za gęsto. Liczyłem bardziej na dżunglę a'la Vietcong [nawet taką zrobioną z "korytarzy" - jednak stworzonych na tyle gęsto, by po dżungli dało poruszać się w miarę swobodnie. To dałoby jakiś klimat...]. Nie wspominając o tym, że poruszając się po zboczu [około 1 w nocy, wczoraj gdy przechodziłem 4 misję patrolową] w gęstej dżungli tuż obok WP2 naprawdę odechciewało się grać - oczy szalały, dżungla była tak oczojebna, że szok - do tego poustawiane pod dziwnym kątem krzaczory, otaczające ze wszystkich stron, atakujące ferią barw sprawiały, że człowiek już nie wiedział gdzie góra, gdzie dół. A to było bardzo, ale to bardzo lipne.

Nie podobają mi się też "Booby Traps" - nie widać rozciągniętej linki, ani nie da się ich rozbroić. Szczęście, że nie występują tak często... [Jak do tej pory natrafiłem na 2 - jedną przy wzgórzu, obok wp2, drugą przy ukrytej skrzynce z bronią VC]
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Grey

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 166
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2005 19:53

PostPt 23 cze, 2006 08:12

Ja sie napalilem na to demo2, ale gdy je zobaczylem, wlasciwie tylko smiglo i nowa wyspa bylaby w stanie mnie znecic do grania, ale... to troche za malo. Za to chetnie obejrzalbym wyspe Polish GIa, ale nie mam VTE (moze ktos moglby wystawic niezbedne stamtad addony?). Ogolnie to sie zaczynam zastanawiac, czy by nie sciagnac jednak VTE, wybrac co lepsze rzeczy i zrobic swojego packa pod coopy.
Obrazek CFOG / ACOG team | Platoon.pl | ShackTac | 6th sense | eks Team Tactical | eks RAAB
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostSo 21 kwi, 2007 14:57

Czy da się jakoś usunąć zacinanie się M16A1, bo tylko M16 się azcina i to czysto co 20-25 naboi :neutral:
Inne bronie nie, co automatycznie robi broń niegrywalną.
Offline
Avatar użytkownika

Ingram

Major

Major

  • Posty: 567
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 15:26
  • Lokalizacja: z Bydgoszczy

PostSo 28 kwi, 2007 11:47

Czyli nie wiesz, że M16A1 z okresu wojny w wietnamie zacinały się bardzo często.
:???:
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostSo 28 kwi, 2007 11:51

Zacinają się wszystkie bronie (no, może z wyjątkiem AK :roll:)
Gdyby rzadziej jeszcze inne się cieły, to by było w porządku, ale z M60 po 300 naboju dalej wszystko działa świetnie, mimo iż przebiegłem przez wodę, przez krzaki i 3 razy leżąłem w błocie :roll:
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

PostSo 28 kwi, 2007 11:55

Martinku słodki, ostatio tylko narzekasz iwywracasz oczami...pozatym to tylko gra nie wiem czego sie spodziewasz, do tego nie wszystkie sie tak zacinają (np. FN FNC FN FAL itp). W ofp nie ma czegoś takiego jak "przebiegłem przez wode leżałem w błocie i krzakach i brpon sie zatnie". Zresztą zacięcia są powodowane przez wiele innych czynników...
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostSo 28 kwi, 2007 11:57

możliwe, ale mogli wprowadzić losowość zacinania się wszystkich modeli, ponieważ z tym em szesnastka staje się niegrywalna i każdy ją porzuci.



Zrobie ci na złość:

:roll:
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

PostSo 28 kwi, 2007 12:03

M16 (nie A1) o które sie nie dbało tak własnie sie zacinało. JAkbyś ruszył dupsko i popatrzył na YouTube i poszukał filmów o M60 zobaczyłbyś , że M60 potrafi wystrzelać nawet 800 pestek BEZ zacięcia, potem tylko lufe trzeba wymienić. AK, MAT49, M3 "Oliwiarka" M1a1 Thompson, M1 Garand, M1Carbine , M14 a tym bardizje Remington 700 zbyt rzadko się zacinają, żeby można to było odtworzyć . Chociaż...kto wie może wkońcu Red ORchestra tym nas zaskoczy w niedalekiej przyszłości, acz ejst to cholernie trudne.
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostSo 28 kwi, 2007 12:04

Mimo wszystko na potrzeby choćby grywalności mogliby to usunąć.
Kto chce strzelać z takiej broni w grze, tym samym w jakim celu ją robić? :?
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

PostSo 28 kwi, 2007 12:08

Kto chce strzelać z takiej broni w grze, tym samym w jakim celu ją robić? Confused

My friend said
wracaj do CSa śmieicu

Pozatym zdizwisz sie - Wiele ale to bardzo bardzo wiele osób z chęcią włącza tego moda żeby poczuć troche adrenaliny strzelając z M16tki do żółtków- to że TY kochasz CSa bunnyhoping i uber sprawną broń nie znaczy że...a zresztą do zakutej pały nawet młotkiem sie nie dotrze...ale fajne echo będzie.
Ja i Volt zapoczątkujemy listę tych którzy chcą takiego "bajeru"
Pozatym jakbyś był troche inteligentny i poczytał kilka artykułów wiedizałbyś, że strzelając ogniem pojedyńczym mozna chociaż troche zmniejszyć prawdopodobieństwo zacięcia się eMki... I IMO w Unsungu to odzwierciedlono...
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 3 gości

cron