Omg, nie wiem czy o to chodzi ale jeśli tak to mam nadzieję że skończy tę "szopkę".
Zawartość pliku "Description.ext":
- Kod: Zaznacz cały
#define FontS "tahomaB24"
#define FontM "tahomaB36"
#define FontHTML "courierNewB64"
#define FontHTMLBold "courierNewB64"
#define FontMAP "courierNewB64"
#define FontMAIN "SteelfishB64"
#define FontMAINCZ "SteelfishB64CE"
#define FontTITLE "SteelfishB128"
#define FontTITLEHalf "SteelfishB64"
#define FontBOOK "garamond64"
#define FontNOTES "AudreysHandI48"
#define CT_STATIC 0
#define CT_HTML 9
// Static styles
#define ST_LEFT 0
#define ST_RIGHT 1
#define ST_CENTER 2
#define ST_UP 3
#define ST_DOWN 4
#define ST_VCENTER 5
#define ST_SINGLE 0
#define ST_MULTI 16
#define ST_PICTURE 48
#define ST_FRAME 64
#define ST_HUD_BACKGROUND 128
#define ST_TILE_PICTURE 144
#define ST_WITH_RECT 160
#define ST_LINE 176
#define ST_SHADOW 256
#define ST_NO_RECT 512
class RscPicture
{
type = CT_STATIC;
idc = -1;
style = ST_PICTURE;
colorBackground[] = {0, 0, 0, 0};
colorText[] = {1, 1, 1, 1};
font = FontS;
size = 0;
};
class RscText
{
type = CT_STATIC;
idc = -1;
style = ST_LEFT;
h = 0.04;
colorBackground[] = {0, 0, 0, 0};
colorText[] = {1, 1, 1, 1};
font = FontS;
size = 1;
};
class RscBackground
{
type = CT_STATIC;
idc = -1;
style = ST_LEFT;
colorBackground[] = {0, 1, 0, 1};
colorText[] = {1, 1, 1, 1};
font = FontS;
size = 0;
text = "";
};
class RscHTML
{
type = CT_HTML;
idc = -1;
style = 0;
colorBackground[] = {1, 1, 1, 1};
colorText[] = {0, 0, 0, 1};
colorBold[] = {0, 0, 0.2, 1};
colorLink[] = {0.4, 0.4, 0.8, 1};
colorLinkActive[] = {0.8, 0.35, 0.48, 1};
// styles
class H1
{
font = FontHTML;
fontBold = FontHTMLBold;
size = 1.0;
};
class H2
{
font = FontHTML;
fontBold = FontHTMLBold;
size = 0.7;
};
class H3
{
font = FontHTML;
fontBold = FontHTMLBold;
size = 0.5;
};
class H4
{
font = FontHTML;
fontBold = FontHTMLBold;
size = 0.4;
};
class H5
{
font = FontBOOK;
fontBold = FontBOOK;
size = 0.6;
};
class H6
{
font = FontNOTES;
fontBold = FontNOTES;
size = 0.7;
};
class P
{
font = FontHTML;
fontBold = FontHTML;
size = 0.47;
};
};
class RscTitles
{
class Text1
{
name = "Text1";
duration = 13;
idd = -1;
movingEnable = false;
controls[]=
{
name1
};
class name1 : RscText
{
style = ST_MULTI + ST_CENTER + ST_NO_RECT + ST_SHADOW;
lineSpacing = 0.9;
text = "Wojna na Boarder'rze wciaz trwa. W czasie gdy Honka zginal, wojska rosyjskie zaczynaly marsz w glab wyspy. Wojny konca nie bylo widac a juz teraz finlandia poniosla ciezkie straty. Jest zima 1997 roku, a wojska NATO nadal nie chca pomoc finlandi. Wojska rosyjskie staja sie coraz liczniejsze i grozniejsze.";
x = 0.0; y = 0.76; w = 1; h = 0.1;
colorText[] = {1.0, 1.0, 1.0, 1};
font = FontS;
sizeEx = 1.5 * 0.1;
size = 0.7;
};
};
class Text2
{
name = "Text2";
duration = 11;
idd = -1;
movingEnable = false;
controls[]=
{
name1
};
class name1 : RscText
{
style = ST_MULTI + ST_CENTER + ST_NO_RECT + ST_SHADOW;
lineSpacing = 0.9;
text = "Zima dobila wszystkich. Obie strony maja braki w zaopatrzeniu, pojazdy pancerne grzezna w sniegu. Do swiat juz niedlugo a my nadal bronimy granicy Boarder'a. Jestem szeregowy Nekka i jestem jednym z tysiaca straznikow Boarder'a! ";
x = 0.0; y = 0.76; w = 1; h = 0.1;
colorText[] = {1.0, 1.0, 1.0, 1};
font = FontS;
sizeEx = 1.5 * 0.1;
size = 0.7;
};
};
};
Mam nadzięje że widać który to jest teskt do zedytowania ( kiedyś ten efekt miałó być w mojej misjii ).
Teraz mozna to uruchomić takim sktyptem:
- Kod: Zaznacz cały
~4
TitleRsc ["text1","PLAIN"]
~10
TitleRsc ["text2","PLAIN"]
exit
Efekt jest taki że będzie zmieniona czcionka tekstu edytowanego w Decription.ext.
Komendy "TitleRsc" odpowiadają za wyświtlenie tego tekstu.
PS. Efekt zapożyczony z misji FDF.
PS2. Jakby coś było nie tak z Description.ext, to dam najwyżej na FTP'a cały plik.