Myślę, że chodzi Ci o coś takiego:
- Kod: Zaznacz cały
;zrzut.sqs
Heli FlyInHeight 2.9
~15
Z1 Action ["Eject", Heli]
UnassignVehicle Z1
~1.2
Z2 Action ["Eject", Heli]
UnassignVehicle Z2
~1.2
Z3 Action ["Eject", Heli]
UnassignVehicle Z3
~5
Heli FlyInHeight 7
exit
Heli - Nazwa helikoptera
Z (1,2,3) - Nazwa żołnierzy w helikopterze czekających na zrzut (Każdy ma swój numerek

).
Teraz tak. Stawiasz gdzieś tam helikopter i nazywasz go Heli, stawiasz trzech wojaków i nazywasz i kolejno Z1...Z3. Dajesz mu punkt trasy z ograniczoną prędkością.
W inicjacji helikoptera wpisujesz:
- Kod: Zaznacz cały
This FlyInHeight 7;this setpos [getpos this select 0, getpos this select 1, 7];
Gdzieś pomiędzy punktami trasy A a B stawiasz wyzwalacz wybierasz w polu aktywacji (kto ma aktywować) "zachód" (w zależności po jakiej stronie jest heli) i wpisujesz mu w pole "przy aktywacji":
- Kod: Zaznacz cały
[] exec "zrzut.sqs"
Ważne jest, aby heli przeleciał przez ten wyzwalacz.
Teoretycznie powinno działać, helikopter będzie leciał na 7 metrach, po wejściu w obręb wyzwalacza zmieni pułap do 2.9 metra i po 15 sekundach powinni wyskoczyć żołnierze. Testowałem to i działa, ale musisz znaleść sposób na zmianę brędkości na mniejszą, bo przy tej (50 km/h) żołnierze wykonują samobójczy skok.
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.