Teraz jest Pt 20 cze, 2025 20:40


Ladowanie heli

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Zantetsu

Cywil

Cywil

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): Cz 06 lip, 2006 15:17
  • Lokalizacja: Z Gdańska

Ladowanie heli

PostCz 06 lip, 2006 15:33

Dźi dobry.
Jam jest nowy. Nie moglem znalezc zadnych info na temat tego jak zrobic aby podczas np. WYLADOWANIA TRANSPORTU, WYSIADANIA z heli.

Jerry: Powiedz mi, co to zdanie wyraża ?

Leci na wysokosci +/-7m... I podczas tych czynnosci podbija na wysokosc standardowa 50m. Jest ustawione this FlyInHeight 7 i w heli i w punktach trasy i nawet jakbym wyzwalacze mial to nie idzie. Bardzo prosze o pomoc. Staram sie zrobic misje ktora bedzie trwala okolo dwoch godzin, ma byc bardzo rozbudowana... niewiem co z tego wyjdzie, jest to pierwsza misja w ktorej bawie sie skryptami i komendami dlatego podczas robienia tej misji poznaje pokolei wszytsko i staram sie to zrobic wszytsko jak najdokladniej... duzo gadania a to nikogo zapewne nie interesuje :) prosze o pomoc ! ! !

Jerry: I w ogóle powiedz, co chcesz zrobić, bo nic nie zrozumiałem
Offline

Zantetsu

Cywil

Cywil

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): Cz 06 lip, 2006 15:17
  • Lokalizacja: Z Gdańska

PostCz 06 lip, 2006 15:55

Chce aby helikopter zrzucil jednostki z wysokosci ok 1m bez podrywania sie wiecej niz 7m. A on przy tym waypoincie podbija ma wysokosc 50m. A chcialbym zeby z siedmiu znizyl sie na jeden metr, a po wyladowaniu zolniezy znow na siedem i spokojnie odlecial...
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostCz 06 lip, 2006 17:51

Takie rzeczy to tylkow Erze :roll:
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostCz 06 lip, 2006 19:27

Myślę, że chodzi Ci o coś takiego:

Kod: Zaznacz cały
;zrzut.sqs
Heli FlyInHeight 2.9


~15
Z1 Action ["Eject", Heli]
UnassignVehicle Z1
~1.2
Z2 Action ["Eject", Heli]
UnassignVehicle Z2
~1.2
Z3 Action ["Eject", Heli]
UnassignVehicle Z3
~5
Heli FlyInHeight 7





exit


Heli - Nazwa helikoptera
Z (1,2,3) - Nazwa żołnierzy w helikopterze czekających na zrzut (Każdy ma swój numerek :P).

Teraz tak. Stawiasz gdzieś tam helikopter i nazywasz go Heli, stawiasz trzech wojaków i nazywasz i kolejno Z1...Z3. Dajesz mu punkt trasy z ograniczoną prędkością.
W inicjacji helikoptera wpisujesz:
Kod: Zaznacz cały
This FlyInHeight 7;this setpos [getpos this select 0, getpos this select 1, 7];

Gdzieś pomiędzy punktami trasy A a B stawiasz wyzwalacz wybierasz w polu aktywacji (kto ma aktywować) "zachód" (w zależności po jakiej stronie jest heli) i wpisujesz mu w pole "przy aktywacji":
Kod: Zaznacz cały
[] exec "zrzut.sqs"

Ważne jest, aby heli przeleciał przez ten wyzwalacz.

Teoretycznie powinno działać, helikopter będzie leciał na 7 metrach, po wejściu w obręb wyzwalacza zmieni pułap do 2.9 metra i po 15 sekundach powinni wyskoczyć żołnierze. Testowałem to i działa, ale musisz znaleść sposób na zmianę brędkości na mniejszą, bo przy tej (50 km/h) żołnierze wykonują samobójczy skok.
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.
Offline
Avatar użytkownika

A.L.C.R.D

Cywil

Cywil

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): Cz 06 lip, 2006 03:09
  • Lokalizacja: sie biorą dzieci?

PostCz 06 lip, 2006 19:30

Mi dziala wszystko normalnie ihelikopter sie nie wzbija spowrotem a uzywam tylko komend wysokosci lotu i katapultowania jednostek
¦mierć Frajerom!!
Offline
Avatar użytkownika

Loony

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1613
  • Dołączył(a): Pt 11 mar, 2005 21:19
  • Lokalizacja: Avalon

PostCz 06 lip, 2006 19:54

A ja zrobiłem tak jak powiedział ALCRD i jakoś nie działa ;]

Robię tak:
leci heli, schodzi do pioziomu 3 metry, wywala wojaków, i ma lecieć dalej, a on sobie spokojnie ląduje ;]

więc chyba jedynem wyjściem jest skrypt Radka
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

A.L.C.R.D

Cywil

Cywil

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): Cz 06 lip, 2006 03:09
  • Lokalizacja: sie biorą dzieci?

PostCz 06 lip, 2006 19:58

Loony napisał(a):A ja zrobiłem tak jak powiedział ALCRD i jakoś nie działa ;]

Robię tak:
leci heli, schodzi do pioziomu 3 metry, wywala wojaków, i ma lecieć dalej, a on sobie spokojnie ląduje ;]

więc chyba jedynem wyjściem jest skrypt Radka


Ląduje? to co ty dales w punktach docelowych "Wysiąść" Ja dalem normalne punkty ruchu tylko ze dodawalem opoznienie kilku sekundowe reszte to tak jak wspomnialem wczesniej :P nie wiem czemu wam nie wychodzi mi dziala wporzo
¦mierć Frajerom!!
Offline

Zantetsu

Cywil

Cywil

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): Cz 06 lip, 2006 15:17
  • Lokalizacja: Z Gdańska

PostPt 07 lip, 2006 10:49

Ostatecznie zrobilem cos takiego

;Spadochroniarze1.sqs

z FlyInHeight 2.6
~6
s1 action ["Eject", z]
UnassignVehicle s1
~1.3
s2 action ["Eject", z]
UnassignVehicle s2
~1.3
s3 action ["Eject", z]
UnassignVehicle s3
~1.3
s4 action ["Eject", z]
UnassignVehicle s4
~1.3
s5 action ["Eject", z]
UnassignVehicle s5
z FlyInHeight 15


Ale jeszcze musze sie dowiedziec jak ustawic predkosc... ale chyba czegos takiego nima.
Wiec mogloby byc rowniez tak, ze sie w tym miejscu zatrzyma... ale on leci i tak do nastepnego punktu... niewiem jak zrobic aby dopiero po np 15-20 sec lecial do nastepnego. Zapewne gdzies jest. Dzieki za wszytsko ludzie
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Ladowanie heli

PostPt 13 gru, 2024 04:53

audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Ladowanie heli


Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 1 gość

cron