Teraz jest Wt 24 cze, 2025 09:22


[misja w rozwoju] "Red Crow"

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Nazhir

Spammer

Spammer

  • Posty: 164
  • Dołączył(a): Wt 15 lis, 2005 16:12
  • Lokalizacja: Trolla Norra

PostWt 06 cze, 2006 14:32

Grey napisał(a):Bedzie. Zagraj w Operation Mamba i bedziesz wiedzial na jakim minimalnie bedzie poziomie.
wow, grałem i to jest super-hiper-ekstra misja.
Kurde mol, nie mogę się doczekać :mrgreen:
Obrazek
spammuję, więc jestem
Offline
Avatar użytkownika

Chaos

Kapral

Kapral

  • Posty: 93
  • Dołączył(a): So 07 sie, 2004 03:16
  • Lokalizacja: Hamburg

PostN 11 cze, 2006 19:13

Witam ! Dziekuje za mile slowa i ciesze sie, ze trzymacie mi kciuki. Niestety, ostatnio rzadko bywalem na Waszym forum poniewaz nic sie nie dzialo.

Z misja jest rzeczywiscie problematycznie, poniewaz AI oraz Engine OFP czesto nie nadazaja za moimi skryptami. Przez dlugie miesiace nie moglem sie zbyt wiele zajmowac misja, z powodu paru powaznych problemów z Enginem oraz takze z powodów natury prywatnej. Jednak zdolalem usunac jeden powazny blad, a takze napisalem pare skryptów, które poprawiaja dzialanie misji na slabszym sprzecie. Obecnie zajmuje sie usuwaniem najgorszych bledów, a takze optymizowaniem ostatniej bitwy w misji. Dopiero na koniec dojda "bajery" (czyli takie rzeczy jak np. radionadajnik wroga w Mambie lub miny pulapki) oraz dialogi.

Co do tepa prac - niestety, nie jest juz tak latwo znalezc pomoc lub chociazby zainteresowac kogos swoimi problemami w skryptach. Dlatego tez i tak dlugo trwalo usuwanie ostatniego bledu. Jednak jest to juz przeszloscia i misja dziala przynajmniej w wersji Beta. Poniewaz beda jednak rózne "gadzety", zaleznie od pory dnia, stopnia ciezkosci (od "latwo" do "Czeczenia") potrwa troche zanim ujrzycie gotowa misje.

Takze optymizowanie jej do gry w MP bedzie nie latwe, poniewaz nie znam sie na tym kompletnie. Wiec pomoc by sie przydala - ale dopiero na sam koniec. Bedzie trzeba dopasowac skrypty do gry w MP.

Jak na razie jednak moge obiecac, ze misja bedzie dobrze chodzila nawet na komputerach ok. 2-2.2 GHz. Dopiero testy jednak pokaza cala prawde.

Sama misja nie jest niestety takim hitem jak Mamba, poniewaz jest to misja, która polega glównie na duzej ilosci akcji i efektów. Podczas misji spotkacie wiele znanych juz wam moich skryptów (CHSBCS lub CRDS 2.0 oraz ostatnio wydany CHSVOS), a takze wsparcie z powietrze (smiglowce szturmowe, samoloty) jak i ostrzal artyleryjski.

Jednak juz w niedlugim czasie mozecie liczyc sie z trailerem, który wykonal na moje zamówienie Sudden Death.

Wiecej informacji znajdziecie na forum ofpmdb

Pozdrawiam serdecznie :spoko:
Offline
Avatar użytkownika

Chaos

Kapral

Kapral

  • Posty: 93
  • Dołączył(a): So 07 sie, 2004 03:16
  • Lokalizacja: Hamburg

Maly updacik

PostŚr 02 sie, 2006 20:18

Maly update:

Na razie pracujemy z Suddiem (Sudden Death) nad usuwaniem bledów, dodawaniem detali, efektów, pisaniem skrypcików, poprawianiem oprawy wizualnej i gameplayu. Optymizujemy stopien trudnosci i zaczynamy powoli dostosowywac misje to trybu Coop. Wiele effektów, mozliwosci, watków bedzie uzaleznione nie tylko od stopnia trudnosci, ale takze od pogody i pory dnia.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Oto pare skrinów z wersji nocnej.
Offline
Avatar użytkownika

Clon

Major

Major

  • Posty: 734
  • Dołączył(a): Śr 05 kwi, 2006 16:02
  • Lokalizacja: Poznań

PostPt 04 sie, 2006 15:35

Hmm... robi wrażenie :D Ale to niestety nie na mój komp... chyba, że misja będzie też dostosowana do słabszych sprzętów ;)
Offline
Avatar użytkownika

Mirage

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1306
  • Dołączył(a): Pt 30 lip, 2004 21:22
  • Lokalizacja: Bielsko-Biała

PostPt 04 sie, 2006 16:14

Chaos na początku tematu napisał(a):Zaczalem rozwój tej misji w kwietniu 2004 roku

:) ponad 2 lata prac nad misją?
Chaos...czekamy! I mamy nadzieje, ze się doczekamy...
Offline
Avatar użytkownika

Chaos

Kapral

Kapral

  • Posty: 93
  • Dołączył(a): So 07 sie, 2004 03:16
  • Lokalizacja: Hamburg

PostSo 05 sie, 2006 10:14

"Zaczalem" - nie znaczy przeciez, ze caly czas robilem cos z nia. W miedzyczasie przeciez powstala "Mamba" i inne rzeczy. Netto bedzie maksymalnie ale jakies 3-4 miesiace. Nawet teraz nie mam zawsze czasu do pracy nad misja. Ale ostatnio musze powiedziec, ze praca ruszyla pelna para, czego skutkiem jest np. to co widzicie powyzej. Ponadto w misji bedzie uzyty addon z wieloma fajnymi efektami pirotechnicznymi - specjalnie skonstruowany przez Sudden Death´a dla RedCrow.

Misja jest cos pomiedzy akcja w stylu misji z BISa, ale moze sie równiez bardzo szybko (zaleznie od stopnia trudnosci) przemienic w taktyczna jatke, która nie wybacza bledów. Przy stopniu trudnosci "Czeczenia" np. wsparcie z powietrza bedzie mozliwe tylko i wylacznie przy dobrej pogodzie. A nawet wtedy tylko jezeli nie beda mieli innych zadan. Obiecuje duzo fajnych niespodzianek i gadzetów do zbierania, ciekawe momenty i dynamiczna, brutalna akcje, walke oko w oko na krótka odleglosc, ale takze na duzy dystans. Naturalnie wszystko oskryptowane i okraszone wspaniala radzie.... och - rosyjska - muzyka oraz filmikami. Czasami mam czas aby popracowac nad nia, czasami nie mam. Ale staram sie robic co sie da.

Aktualnie zajmuje sie wlasnie wprowadzaniem takich detali i musze powiedziec, ze sprawia mi to prawdziwa przyjemnosc.

Niestety nie moge powiedziec czy bedzie sciezka dzwiekowa (sample) poniewaz do tej pory nie zglosil sie do mnie nikt chetny do nagrania parudziesieciu kwestii. Ale wiele misji nie ma sampli.

Nie wiem, czy sie Wam ta misja spodoba tak bardzo jak "Mamba", ale mam nadzieje, ze znajdzie swoich fanów.

:spoko:
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostSo 05 sie, 2006 15:03

To tylko dowodzi, że jak w każdej dziedzinie, są rzemieślnicy robiący dobre misje - i artyści, robiący właśnie takie "monstra" :)

Nie mogę się doczekać!

Chaos - misja bez dialogów to jednak nie to. Podeślij na PW co mam nagrać na próbę.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Chaos

Kapral

Kapral

  • Posty: 93
  • Dołączył(a): So 07 sie, 2004 03:16
  • Lokalizacja: Hamburg

PostSo 05 sie, 2006 22:28

Merci :)

Znasz jezyk wroga ? Czyli radziec... eh - rosyjski ? Bo w tym jezyku maja byc nagrane te kwestie.
Offline
Avatar użytkownika

Monty

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 462
  • Dołączył(a): Śr 28 lip, 2004 22:49
  • Lokalizacja: Sosnowiec

PostSo 05 sie, 2006 22:55

Chaos, ja również nie mogę się doczekać. Wierzę, że "Red Crow" będzie, jeśli nie lepsza od "Mamby", to przynajmniej na takim samym poziomie, ale czytając ostatnio dodane przez Ciebie informacje o postępie prac nad misją, nie muszę się o to obawiać. Nie powinieneś się spieszyć z jej wydaniem, spora ilość skryptów, rozmaitych detali wiąże się z bugami, z którymi musisz się zmagać, poza tym, myślę, że gracze obdarzyli Cię sporym zaufaniem, właśnie za "Mambę", dlatego będą czekać. Zadbaj przede wszystkim o odpowiednią optymalizację misji, by działała przyzwoicie również na słabszych sprzętach, a tak się składa, że community jest pod tym względem bardzo zróżnicowane, m.in. polskie, dlatego musisz się z tym liczyć. Powodzenia :)
Obrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostN 06 sie, 2006 02:41

Rosyjski? Niestety nie :(
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Mirage

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1306
  • Dołączył(a): Pt 30 lip, 2004 21:22
  • Lokalizacja: Bielsko-Biała

PostN 06 sie, 2006 10:49

Chaos napisał(a):Merci :)

Znasz jezyk wroga ? Czyli radziec... eh - rosyjski ? Bo w tym jezyku maja byc nagrane te kwestie.

No to się nie dziwie, że nie ma spikerów ;)

że się tak spytam - procentowo ile jest ukonczone? Da się to w jakiś sposób ogarnąć? Czy cały czas pojawiają się nowe pomysły, które tylko upiększają misję?
Offline
Avatar użytkownika

Chaos

Kapral

Kapral

  • Posty: 93
  • Dołączył(a): So 07 sie, 2004 03:16
  • Lokalizacja: Hamburg

PostPn 07 sie, 2006 14:56

Procentualnie bedzie jakies 92%. Bylo 98%, ale ccofnalem to poniewaz postanowilem powiekszyc mozliwosci. Dlatego misja spadla na 85%. Najwazniejsze jest jednak dopasowanie misji do trybu MP.

Przydaliby mi sie zdolni skrypterzy znajacy sie dobrze na MP aby dopasowac moje skrypty do multiplayera.
Offline
Avatar użytkownika

Chaos

Kapral

Kapral

  • Posty: 93
  • Dołączył(a): So 07 sie, 2004 03:16
  • Lokalizacja: Hamburg

PostWt 08 sie, 2006 13:29

Ekskluzywnie dla Was juz teraz. Mam tutaj krótki filmik (DIVX) dotyczacy jednego z effektów jakie beda uzyte w misji.

Oto i link: http://rapidshare.de/files/28623129/red ... t.zip.html
Offline
Avatar użytkownika

Chaos

Kapral

Kapral

  • Posty: 93
  • Dołączył(a): So 07 sie, 2004 03:16
  • Lokalizacja: Hamburg

PostCz 10 sie, 2006 10:54

Efekt powstal przy ostrzale z KORD MG. Ale natĂĽralnie sa tez tracery do lzejszej broni jak AK i PK. Jednak filmik prezentuje jeszcze stara wersje skyptu, która dawala czesciowo zbyt wiele oswietlenia, które (jak kazdy kto sie orientuje wie) nie jest realistyczne przy tracerach takiego kalibru i lecacych z ta szybkoscia.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostCz 10 sie, 2006 15:34

Sam nie wiem. Przypomina Bn880 tracers i tych bym się trzymał.

która dawala czesciowo zbyt wiele oswietlenia, które (jak kazdy kto sie orientuje wie) nie jest realistyczne przy tracerach takiego kalibru i lecacych z ta szybkoscia.
A da się w ogóle osiągnąć lepszy efekt? Czy DxDll'owy Glare nie powinien załatwić sprawy?
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 8 gości