
Z misja jest rzeczywiscie problematycznie, poniewaz AI oraz Engine OFP czesto nie nadazaja za moimi skryptami. Przez dlugie miesiace nie moglem sie zbyt wiele zajmowac misja, z powodu paru powaznych problemów z Enginem oraz takze z powodów natury prywatnej. Jednak zdolalem usunac jeden powazny blad, a takze napisalem pare skryptów, które poprawiaja dzialanie misji na slabszym sprzecie. Obecnie zajmuje sie usuwaniem najgorszych bledów, a takze optymizowaniem ostatniej bitwy w misji. Dopiero na koniec dojda "bajery" (czyli takie rzeczy jak np. radionadajnik wroga w Mambie lub miny pulapki) oraz dialogi.
Co do tepa prac - niestety, nie jest juz tak latwo znalezc pomoc lub chociazby zainteresowac kogos swoimi problemami w skryptach. Dlatego tez i tak dlugo trwalo usuwanie ostatniego bledu. Jednak jest to juz przeszloscia i misja dziala przynajmniej w wersji Beta. Poniewaz beda jednak rózne "gadzety", zaleznie od pory dnia, stopnia ciezkosci (od "latwo" do "Czeczenia") potrwa troche zanim ujrzycie gotowa misje.
Takze optymizowanie jej do gry w MP bedzie nie latwe, poniewaz nie znam sie na tym kompletnie. Wiec pomoc by sie przydala - ale dopiero na sam koniec. Bedzie trzeba dopasowac skrypty do gry w MP.
Jak na razie jednak moge obiecac, ze misja bedzie dobrze chodzila nawet na komputerach ok. 2-2.2 GHz. Dopiero testy jednak pokaza cala prawde.
Sama misja nie jest niestety takim hitem jak Mamba, poniewaz jest to misja, która polega glównie na duzej ilosci akcji i efektów. Podczas misji spotkacie wiele znanych juz wam moich skryptów (CHSBCS lub CRDS 2.0 oraz ostatnio wydany CHSVOS), a takze wsparcie z powietrze (smiglowce szturmowe, samoloty) jak i ostrzal artyleryjski.
Jednak juz w niedlugim czasie mozecie liczyc sie z trailerem, który wykonal na moje zamówienie Sudden Death.
Wiecej informacji znajdziecie na forum ofpmdb
Pozdrawiam serdecznie
