

Oto efekt mojej dzisiejszej pracy: najbardziej realistyczny kod kaemu Jak-B 12,7 x 108 mm o szybkostrzelności 4000 pocisków na minutę dla Mi-24.
Zdjęcie prawdziwego Jaka-B 141 KB
Dla testu zmodyfikowałem config addonu Mr. Yody [HRVMi24]. Sprawdziłem moje dzieło osobiście i stwierdziłem, że doskonale nadaje się do walki z piechotą (tu celuje się nieco trudniej niż działkiem) tudzież śmigłowcami i pojazdami do klasy M2A2 i T72.
Zmodyfikowany przeze mnie HRVMi24cpp.pbo - do celów demonstracyjnych 108 KB
Oto kod Jaka-B dla Mi-24 z packu addonów Corrana (można samemu zmodyfikować, gdyż jest niezbinaryzowany):
CRN_common/config.cpp
- Kod: Zaznacz cały
class CfgAmmo
{
(...)
class Bullet12_7: Bullet7_6{};
class JakB12_7: Bullet12_7
{
hit=25;
initSpeed=810;
midRange=500;
maxRange=1000;
};
};
class CfgWeapons
{
(...)
class MachineGun12_7: MachineGun7_6 {};
class CRN_HindGun: MachineGun12_7
{
displayName="Yak-B 12.7 x 108 mm";
displayNameMagazine="Yak-B 12.7 x 108 mm";
shortNameMagazine="Yak-B 12.7 x 108 mm";
count=1470;
ammo=JakB12_7;
sound[]={"\CRN_common\Sound\JakB.wss",db+15,0};
soundContinuous=false;
reloadTime=0.015;
};
};
Dźwięk strzału z Jaka-B 16 KB
A to animacja działka (przy okazji odkryłem że kąt jest w radianach
CRN_Mi24/config.cpp
- Kod: Zaznacz cały
class ReloadAnimations
{
class CRN_HindGun
{
weapon="CRN_HindGun";
angle0=0;
angle1=6.283162;
multiplier=368;
type="rotation";
animPeriod=0.06;
selection="gatling";
begin="usti hlavne";
end="konec hlavne";
};
};



Ostatnio edytowano Cz 21 wrz, 2006 22:54 przez zGuba, łącznie edytowano 6 razy