Połakomiłem się na coś trudniejszego - skrypt katapultowania pilotów Ka-52 (działa tak samo jak ten przy samolotach w FFUR, więc korzysta z niego AI - eventhandler "getout").
Jak wygląda owa procedura? Katapultujący się pilot lub strzelece pociąga za sobą łańcuch zdarzeń - razem z fotelem ACES (K36 wykrzacza OFP) wystrzeliwane są "łopaty śmigła" i "osłona kabiny". Następnie prędkość śmigłowca w pionie zostaje "ujemnie zwiększona" (jako że łopaty śmigieł fruwają z szybkością 50 m/s w przeciwległych kierunkach - na nic mądrzejszego nie wpadłem, i o tym dalej), silniki zostają unieruchomione, szyby wybite (setdamage 0.9, o ile Hokum nie oberwał już bardziej) i drugi członek załogi - o ile jest pod komendą AI - katapultuje się z identycznym skutkiem, wykorzystując moce Engine OFP.
Dlaczego załoga nie katapultuje się jednocześnie? Próbowałem wielu kombinacji skryptów, używałem arrayów, IsNullów, crewów select 0-1, driverów i gunnerów _array select 0 z wykrzyknikami i bez, kombinowane i pojedyncze: wszystko spełzło na niczym. Najlepsza wersja skryptu po prostu kasowała strzelca, gdy katapultował się pilot (ale nie vice versa).
Oprócz tego postarałem się o choćby symboliczną korektę modelu Su-27 - teraz pilot może zobaczyć HUD - kompas, szybkościomierz, wskaźnik kursu i wysokościomierz - po naciśnięciu klawisza "Perspektywa broni".
Więcej grzechów nie pamiętam.
Nowa wersja patcha zGuby dla FFUR 2006 2.5
Sorry za drugi post pod rząd, ale nie chcę już trzeci raz edytować tego samego postu
Kilka screenów z mojego skryptu katapultowania - dałem jednocześnie moim podwładnym rozkaz wyskoczenia z Kamova.


