Dobra
Sorry PoP, że nadwyrężyłem twoje nerwy
Więc dzięki wszystkim za pomoc
odpowiedź na pytanie dotyczące wybuchów (na ziemi) znalazłem w misji SP Ressistance'a
Przytocze ten skrypt jakby ktoś chcicł go wykorzystać
; Bombarding
; Run from mission:
; [who, A, B, C, "Name(D)"] exec "BigBaraBoom.sqs"
; who - who runs the script (can be anybody)
; A - how many bombs
; B - diameter of "Area bombed"
; C - timout between two bombs
; D - name of the marker, which is in the middle of the "Area bombed"
_pos = getmarkerpos (_this select 4);
_bomb = "Bomb" createVehicle _pos;
_i = 0;
_j = _this select 1;
_k = _this select 2;
_t = _this select 3;
#LOOP
_u = random _k;
_bomb setpos [(_pos select 0) - _k/2 + random _k, (_pos select 1) - _k/2 + random _k]
_bomb setdammage 1;
~(random _t)
_bomb setdammage 0;
~(random _t)
_i = _i+1;
? prijeli : exit
? _i < _j : goto "LOOP"
deleteVehicle _bomb;
Już jest to objaśnione więc nie trzeba nic wyjaśniać
Powiem tylko że ""obszarem wybuchu"" Musi być marker