Teraz jest N 22 cze, 2025 00:10


Wybuch w powietrzu. Jak użyć ten skrypt

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Ramzes

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 32
  • Dołączył(a): N 20 lut, 2005 09:59
  • Lokalizacja: Lędziny

Wybuch w powietrzu. Jak użyć ten skrypt

PostSo 10 mar, 2007 23:39

Alderous napisał:
_unit = _this select 0
_ammo = _this select 1
_range = _this select 2
_rounds = _this select 3
_interval = _this select 4

#Loop

_ox = getPos _unit select 0
_oy = getPos _unit select 1
_oz = getPos _unit select 2

?(_oz>5): _oz = _oz + Random(5) - 10
_dir = Random(360)

_wybuch = _ammo camCreate [_ox + sin(_dir)*_range,_oy + cos(_dir)*_range, _oz]
?(_oz>1):_wybuch = _ammo camCreate [_ox + sin(_dir)*_range,_oy + cos(_dir)*_range, _oz]
_rounds = _rounds - 1
~_interval
?(_rounds>1): goto "Loop"
Exit


MAM takie małe pytanie w związku z tym.
Nie umiem sie z tego doczytać jak sie nazywa jednostka i miejsce wybuchu.
Wyzwalacz czy cokolwiek
Więc jak mam nazwać wyzwalacz w którym bedzie ten wybuch?

Prosze o odpowiedź
jestem słaby ze skryptów więc prosze o wyrozumiałość
Czasem jeden żołnierz może zdziałać coś tam
gdzie tuzin niema szans
Offline

PoP

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 238
  • Dołączył(a): Pt 14 sty, 2005 17:11

PostN 11 mar, 2007 00:13

Aktywujac jakis skrypt przypisuejsz mus zereg parametrow
Kod: Zaznacz cały
 [param1,param2,param3] exec skrypt.sqs


potem te parametry wywoluje sie w skrypcie za pomoca czegos takiego
Kod: Zaznacz cały
 _unit = _this select 0
_ammo = _this select 1
_range = _this select 2
_rounds = _this select 3
_interval = _this select 4


z tego wynika ze jednostka to bedzie to co pierwsze wpiszesz w nawiasie kwadratowym aktywujac skrypt itd...
Offline
Avatar użytkownika

Ramzes

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 32
  • Dołączył(a): N 20 lut, 2005 09:59
  • Lokalizacja: Lędziny

PostN 11 mar, 2007 16:09

Więc w aktywacji jednostki, wyzwalacza mam wpisać to
[air,shell120,2,2,2] exec "script1.sqs"



Tylko mam problem.
Jak to mam wpisane żadnych wybuchów nie ma.

Edytuj posty - Sejtan
Ostatnio edytowano Pn 12 mar, 2007 13:01 przez Ramzes, łącznie edytowano 1 raz
Czasem jeden żołnierz może zdziałać coś tam
gdzie tuzin niema szans
Offline

PoP

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 238
  • Dołączył(a): Pt 14 sty, 2005 17:11

PostN 11 mar, 2007 19:02

A air to nazwa jednostki czy starasz sie powiedziec maszynie ze ma strzelac w powietrze? :D
Offline
Avatar użytkownika

Ramzes

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 32
  • Dołączył(a): N 20 lut, 2005 09:59
  • Lokalizacja: Lędziny

PostPn 12 mar, 2007 13:00

No tak
Wybuchów nie ma to dlaczego ona ma strzelać?
Chyba za to odpowiada skrypt (za wybuchy)
a air to nazwa jednostki wokol ktorej ma byc ostrzal
to
Kod: Zaznacz cały
[air,shell120,10,10,2]


1. to nazwa jednostki wokól której ma byc ostrzał
2. nazwa rodzaju wybuchu
3. odległość wybuchów od jednostki
4. ilość wybuchów
5. czas między jednym wybuchem a drugim

Dobrze??
Czasem jeden żołnierz może zdziałać coś tam
gdzie tuzin niema szans
Offline
Avatar użytkownika

gremdek

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 428
  • Dołączył(a): Pn 27 lut, 2006 15:02

PostPn 12 mar, 2007 14:11

zgadza się.

jeśli twoja jednostka będzie poniżej 1m to wybuchów też nie będzie, wstaw helikopter co będzie trzymał się na jakiejś wysokości i na nim wypróbuj.
:(
Offline

PoP

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 238
  • Dołączył(a): Pt 14 sty, 2005 17:11

PostPn 12 mar, 2007 17:13

albow skrypcie linie [code?(_oz>1):_wybuch = _ammo camCreate [_ox + sin(_dir)*_range,_oy + cos(_dir)*_range, _oz] [/code] zmien na
Kod: Zaznacz cały
 ?(_oz>1):_wybuch = "shell120" camCreate [_ox + sin(_dir)*_range,_oy + cos(_dir)*_range, _oz]
pamietam ze keidys taki trick jak w pierwszym przypadku mi sie nie udawal, wiec musialem wpisywac tak jak w 2.
Offline
Avatar użytkownika

Ramzes

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 32
  • Dołączył(a): N 20 lut, 2005 09:59
  • Lokalizacja: Lędziny

PostPn 12 mar, 2007 20:36

Niby gra ale jest problem :P
Może to jest śmieszne ale shelle w postaci małych bomb pojawiają sie niedaleko helikoptera, spadają na ziemie i dopiero wybuchają.
to jest jeden problem.
a drugi:
da sie żeby wybuchy były koło żołnieża na ziemi?
Czasem jeden żołnierz może zdziałać coś tam
gdzie tuzin niema szans
Offline

PoP

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 238
  • Dołączył(a): Pt 14 sty, 2005 17:11

PostPn 12 mar, 2007 21:10

@Drugi : http://www.neochan.csk.pl/ofpc/viewtopic.php?t=7495 <= 3 post :)
@Smieszny : Bo shell wybucha dopiero w zderzeniu z czyms, dlatego w to miejsce musisz wstawic wybuch... niestety nie wiem jak bo od 2 lat nie tykalem edytora OFP
Offline
Avatar użytkownika

Ramzes

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 32
  • Dołączył(a): N 20 lut, 2005 09:59
  • Lokalizacja: Lędziny

PostWt 13 mar, 2007 13:54

gremdek napisał(a):jeśli twoja jednostka będzie poniżej 1m to wybuchów też nie będzie, wstaw helikopter co będzie trzymał się na jakiejś wysokości i na nim wypróbuj.


to ja nie rozumiem
Chce żeby wybuchy były koło wojaka a jednostka nie moze być poniżej 1m
Czasem jeden żołnierz może zdziałać coś tam
gdzie tuzin niema szans
Offline

PoP

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 238
  • Dołączył(a): Pt 14 sty, 2005 17:11

PostWt 13 mar, 2007 18:46

Ty jakis niepelnosprytny jestes? Piszesz ze chcesz w powietrzu to rozumiemy ze chodzi o jakies latadlo, a teraz wyskakujesz ze nie rozumiesz!? Skoro ty sie nie rozumiesz to my tym bardziej :(
Offline
Avatar użytkownika

gremdek

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 428
  • Dołączył(a): Pn 27 lut, 2006 15:02

PostWt 13 mar, 2007 21:25

Kod: Zaznacz cały
_unit = _this select 0
_ammo = _this select 1
_range = _this select 2
_rounds = _this select 3
_interval = _this select 4

#Loop

_ox = getPos _unit select 0
_oy = getPos _unit select 1
_oz = getPos _unit select 2

_oz = _oz + Random(5)
_dir = Random(360)

_wybuch = _ammo camCreate [_ox + sin(_dir)*_range,_oy + cos(_dir)*_range, _oz]
_wybuch = _ammo camCreate [_ox + sin(_dir)*_range,_oy + cos(_dir)*_range, _oz]
_rounds = _rounds - 1
_wybuch setdammage 1
~_interval
?(_rounds>1): goto "Loop"
Exit


spróbuj tego koło wojaka.
:(
Offline
Avatar użytkownika

Ramzes

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 32
  • Dołączył(a): N 20 lut, 2005 09:59
  • Lokalizacja: Lędziny

PostCz 15 mar, 2007 22:12

Dobra
Sorry PoP, że nadwyrężyłem twoje nerwy
Więc dzięki wszystkim za pomoc :)
odpowiedź na pytanie dotyczące wybuchów (na ziemi) znalazłem w misji SP Ressistance'a
Przytocze ten skrypt jakby ktoś chcicł go wykorzystać

; Bombarding
; Run from mission:
; [who, A, B, C, "Name(D)"] exec "BigBaraBoom.sqs"

; who - who runs the script (can be anybody)
; A - how many bombs
; B - diameter of "Area bombed"
; C - timout between two bombs
; D - name of the marker, which is in the middle of the "Area bombed"


_pos = getmarkerpos (_this select 4);
_bomb = "Bomb" createVehicle _pos;

_i = 0;
_j = _this select 1;
_k = _this select 2;
_t = _this select 3;

#LOOP

_u = random _k;
_bomb setpos [(_pos select 0) - _k/2 + random _k, (_pos select 1) - _k/2 + random _k]
_bomb setdammage 1;

~(random _t)
_bomb setdammage 0;
~(random _t)

_i = _i+1;

? prijeli : exit
? _i < _j : goto "LOOP"

deleteVehicle _bomb;


Już jest to objaśnione więc nie trzeba nic wyjaśniać
Powiem tylko że ""obszarem wybuchu"" Musi być marker
Czasem jeden żołnierz może zdziałać coś tam
gdzie tuzin niema szans
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Wybuch w powietrzu. Jak użyć ten skrypt

PostPt 13 gru, 2024 17:35

audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Wybuch w powietrzu. Jak użyć ten skrypt


Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 6 gości