Ej, ja nie znalazłem podkopu
A swoją drogą podkop pod murem trwałby z co najmniej godzinę, dwie.
Godzina, dwie w patrolowanym przez wroga obszarze? To trochę dużo.
Kolejny minus pod tytułem brak realizmu sytuacji.
ale jak zobaczyłem ile celi mam rozwalić trzema bombami doszedłem do wniosku, że to przegięcie
Mi wystarczyły trzy bomby, ale masz racje jest ich stanowczo za mało.
Pozbierałem trochę myśli i w ramach sugestii odnośnie realizmu:
-Jeśli pluton sprzymierzonych okupuje miasteczko, na terenie wrogim i jest okrążony, to raczej nie panuje tam taki luz jak pokazałeś: ogniska zgaszone (po co ułatwiać robotę snajperom i komandosom naprowadzającym lotnictwa), wszyscy na pozycjach dookoła miasteczka (w razie ataku), gdzieś w głębi miasteczka leżą ranni (jakiś mały pack animacji, dołączony do misji. Nie ważą wiele, a zmieniają klimat)
-Terytorium wroga, byłoby usiane patrolami i wysuniętym czujkami (np. 2 żołnierzy, ognisko i mała kryjówka.). Tylko bez przesady (Gracz powinien, przekradać się przez terytorium wroga, a nie prowadzić z nim regularnej bitwy). Jedynie względnie bezpieczny miejscem powinien być las.
-Jeśli komandos, ruszałby na taką bazę, to prawdopodobnie, po to by naprowadzić na nią lotnictwo (W ramach, że jest to głęboko na terytorium wroga, można odpuścić z tym lotnictwem).
-Baza, w której stacjonuje tyle czołgów, powinna mieć ochronę przeciwlotniczą (zamiast tego stojącego BMP, dać szyłkę i po kłopocie)
-wywalić pokop, bo niestety nie da się kopać, nie będąc słyszanym i wykrytym (choć trzeba przyznać pomysł fajny i oryginalny).
-Komandosi powinni atakować przynajmniej w dwójkę + snajper(dzięki temu misja z Rambo, zmieniłaby się w taktyczną).
Sugestie odnośnie samej misji:
-Jeśli chodzi o briefing: zmienić i wywalić wszystko. Wydaje mi się, że komandos (w założeniu, że nie dostał wytycznych od bazy) powinien rozważyć więcej rzeczy.
Coś o ogólnej sytuacji sprzed kilku dni, jakie są wytyczne, jakiego spodziewamy się wroga, pora dnia, pogoda.
-Sekcja broń : dodać tylko lornetkę i jest git.
Do samej misji (oprócz, rzeczy wymienionych przeze mnie wcześniej) powinieneś dodać kilka rzeczy:
-Jakieś małe zwroty akcji, np. konwój wrogich ciężarówek zaopatrzeniowych tankujących w bazie i rozkaz ustawienia na nich zasadzki. Albo może atak przeciwnika na bazę sprzymierzonych.
-Jeśli chodzi o czołgi w bazie. Powinno być ich mniej, a czołgiści gdy usłyszą alarm, to biegną zająć w nich miejsca.
A jeśli chodzi o featuringi

:
-Jakieś ciekawe skrypty, by się przydały. Powinny znaleźć się tam:
-skrypt spania, np. jeden ze strażników zaspał, jedna czujka śpi, czy czołgiści śpią w namiocie (dzięki temu można by ich cicho rozwalić zanim siedli by do czołgów). alarm wszyscy się budzą (masz to w tym skrypcie).
-świetlików Nie jest konieczny, ale nieźle wygląda i wpływa na atmosferę.
-koniecznie! skrypt apteczki. Teraz bardzo mi go brakowało.
-Strażników 1
-Strażników 2
I to chyba, wszystko co o misji chciałbym powiedzieć. Mam nadzieje, że wydasz wersje poprawioną. Czekam na nią
EDIT: Ale się rozpisałem
