Teraz jest Wt 05 sie, 2025 21:01


Na co czekasz? Rusz do boju!

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostŚr 12 lip, 2006 13:20

Mirage napisał(a):Zaczynam się zastanawiać, czy autor samemu tą misję przeszedł :roll:


Ekhem, zgadnij :d Doszedłem chyba aż do pierwszej fabryki z której wyjechała niespodzianka i zmiotła cały mój oddział :d

Co do problemu z heli, czytajcie notatki w FAQ (notatki, przejdzcie na sam koniec i tam macie FAQ). Patrząc w DAC ile tych ludzikow jest wyskoczylo ze przy pierwszym miescie jest ich 40 (czyli 24 więcej, przy czym ich siły są rozproszone na dodatek dałem im broń HD + skille gdzies tak na 0.5). Ja osobiscie wsiadalem do heli, później 4-1-5 i zadnych problemow nie bylo, aczkolwiek jak wróce to poprawie pare rzeczy (no zmienie proporcje z 3:1 na 2:1 :P).

Po za tym kto powiedział że misje musza mieć szczesliwe zakonczenie :P?

Babarian napisał(a):Popełnij z nami zbiorowe samobójstwo

Uwzględnie tą sugestie, tak na serio, do tej misji trzeba duzo cierpliowsci, bardzo duzo :P
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline

OFman

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 237
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 19:15

PostŚr 12 lip, 2006 13:30

Grałem ostatnio na wersji no_grass i co prawda było trochę lepiej bo można było szybciej zauważyć wroga ale i tak nie miałem szans bo było go zbyt dużo. Jak już pewnie część z was zauważyła w misji został użyty DAC i to właśnie według mnie powoduje, że tak ciężko ją przejść. Zdaje się w DAC jest skrypt który powoduje, że jak cię wróg zobaczy to zaczyna cię ścigać i to bardzo długo i mało tego...chyba jest tam też coś takiego, że grupa która cię zauważy powiadamia inne grupy (patrole) i one przyłączają się do pościgu dlatego lepiej się nie zatrzymywać. I jeszcze jedna rada- lepiej weźcie ze skrzyni jakąś broń z tłumikiem bo jest naprawdę niezbędna przy ataku na 1 skład paliwa.
Offline
Avatar użytkownika

Smookie

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 187
  • Dołączył(a): Wt 27 lip, 2004 19:42

PostŚr 12 lip, 2006 13:50

Czy byłby ktoś tak miły żeby potrzebne addony upchnąć w jedno archiwum i zahostować?
Offline
Avatar użytkownika

Mirage

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1306
  • Dołączył(a): Pt 30 lip, 2004 21:22
  • Lokalizacja: Bielsko-Biała

PostŚr 12 lip, 2006 14:13

Po kolejnych próbach grania doszedłem do takiego wniosku:
1. Zabugowana
2. Lagowata
3. Przesadnie trudna
Offline

OFman

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 237
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 19:15

PostŚr 12 lip, 2006 14:21

Dla Smookiego i reszty którzy mają problemy z addonami:
http://reyhard.boo.pl/ofp/Do_Boju!.Drago2.rar - misja + kilka wymaganych addonów
www.f2z.pl/do_boju!.drago2.rar - poprawiona misja (tylko plik pbo z misją!)

WP Soldiers 0.55
http://www.ofp.bmj.pl/rozne/WPSoldiers_0.55.rar
OFPL Extension Pack 1.0
http://www.ofp.bmj.pl/bron/OFPL_ExtPack1.0.rar
OFPL Mi8/17
http://www.ofp.bmj.pl/lotnictwo/OFPL_Mi17.rar
Offtime Grom 1.5
http://www.ofp.bmj.pl/jednostki/OFF_GROM_1_5.rar
PT-91
ftp://ftp.gamepark.cz:8021/ofpd/unofaddons2/WP_PT91.exe
Drago2
http://www.ofp.bmj.pl/wyspy/Drago2.rar
Nim Mod 1.5
http://www.ofp.bmj.pl/rozne/NIM_Dynamic_Weather.rar

Udało mi się ukończyć misję ale nie tak jak trzeba (udało mi się wydostać z tego piekła do obozu na Drago Island). Outro-lost też fajne ale muszę jeszcze zobaczyć outro-win :) A oto mój winik bo zaliczeniu pierwszego celu, prawie zaliczonym celem z zniszczeniem 1 składu paliwa (musiałem uciekać bo szła do mnie grupa wroga) i zaliczonym ( ale tego nie widać w debriefingu) ostatnim celem - www.f2z.pl/do_boju.jpg
Ciekawe jaki miałbym wynik jakby udało mi się zaliczyć wszystkie cele :)
Ostatnio edytowano Śr 12 lip, 2006 14:25 przez OFman, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostŚr 12 lip, 2006 14:25

Kod: Zaznacz cały
Preprocessor failed on file missions\__cur_sp.drago2\description.ext - error 1.


:|

Wszystkie addony, mam, poprawiona misja robi to samo. Wyjątkiem jest wersja NIM Weather, Ja mam 1.6 a wymagana jest 1.5. Ma to jakiś wpływ na misję?

Edit: Poprawka, wersja jest nieważna, błąd występuje nadal.
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.
Offline
Avatar użytkownika

Mirage

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1306
  • Dołączył(a): Pt 30 lip, 2004 21:22
  • Lokalizacja: Bielsko-Biała

PostŚr 12 lip, 2006 15:52

No więc tak. Kolejna próba okazała sie w miare skuteczna. Podczas ładowania DAC poprostu nie można NIC robić, ruszać myszką etc. Wtedy nie będzie lagowało w heli. Heli bez problemu wystartował, dobrze ze zapisalem sobie stan gry przed desantem, ponieważ dopiero za piątym razem udało mi się wylądować bez strat. Za pierwszym razem po wyskoczeniu spadochron zahaczył o śmigłowiec (SIC!) i mnie zabił. Później spadochron wogóle się nie otworzył...tak więc miałem lot kamikadze. Następnie za wcześniej wyskoczyłem i strzelcy rosyjscy stojący przed wioską mnie pięknie przycelowali. Na koniec dostałem jeszcze serią od Szyłki. W końcu w miare poprawnie udało mi się wylądować w lesie, w którym wywiązała się regularna walka (gówno było widać ;]) pomiędzy moim oddziałem, a ruskami. Straciłem jednego żołnierza. Na atak na miasto mialem przygotowaną specjalną taktykę, obszedłem miasteczko od południa i zaatakowałem od wschodu, od strony fortecy. Atak dodatkowo fajnie zsynchronizował się z oddziałem żurawia (szczegół, że i tak prawie wszyscy z drugiego oddziału zginęli...). Ruszyłem powoli w kierunku miasta i zaczęła się męka. Oddział wyruszał się pokolei, kiedy wkońcu udało mi się zaliczyć 1 cel (zajęcie miasta) pojawił się błąd, i nie dane było mi usłyszeć komunikatu. Do tego zniknął mi brefing :roll: Mialem pięciu ludzi, postanowiłem przedrzeć się przez miasto do fabryki... Planowałem, nagle z każdej strony zaczęli wyskakiwać ruskie, chcąc odbić miasto. Nie było szans w bezpośredniej walce. Wycofałem się z 2 ludzmi (reszta zginęła) w stronę fortecy i odpaliłem czerwony pocisk dymny. Pojawi się napis "Cele misji zostały zmienione". Zabarykadowany czekam i czekam...ruski atakują w moją stronę i konsekwentie wycinają mi resztki oddziału. Kiedy zostałem sam, postanowiłem olać ewakuacje i ruszyć niczym Rambo. Zginąłem po około 15 sekundach :?

No to tyle...będziemy próbować dalej :D
Offline
Avatar użytkownika

Grey

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 166
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2005 19:53

PostŚr 12 lip, 2006 16:18

Otworzylem sobie pbo i description.ext i jest tam tylko jeden include, czyli to jest pewnie ten blad Mig25_Radka.
Kod: Zaznacz cały
#include <OFPL_Events\PLident.h>

Sciezka wskazuje, ze brakuje Ci addonu z OFPL_Events.

Z bledow merytorycznych, to Polacy na pewno mowiac po polsku nie uzywaja skrotu HQ tylko wydaje mi sie, ze mowia Baza lub raczej uzywaja jakiegos kryptonimu bazy.

W misje jeszcze nie gralem.
Obrazek CFOG / ACOG team | Platoon.pl | ShackTac | 6th sense | eks Team Tactical | eks RAAB
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostŚr 12 lip, 2006 17:28

@Grey niestety, ale Ja posiadam addon OFPL_Events.pbo :]
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostŚr 12 lip, 2006 19:19

Sprawdź czy napewno odpaliles pliczek OFPL_events (czestym bledem jest odpalanie WPSoldier z @) lub sprawdz czy masz poprawna wersje tego addoniku.

Ps. a jak ci nadal nie działa to sam moge do ciebie przyjśc i zobaczyc :P
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostŚr 12 lip, 2006 20:28

Bueh. Rey, jak chcesz to wpadnij :D. Wersję mam poprawną, ale jest jedna sprawa odpalam WPSoldiers z "@". :P
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.
Offline
Avatar użytkownika

ag_smith

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 243
  • Dołączył(a): Pt 21 sty, 2005 00:27
  • Lokalizacja: Wawa

PostŚr 12 lip, 2006 21:04

Czytając te komentarze, i pamiętając poprzednie misje, zaczynam się zastanawiać, czy nikogo nie interesuje zrobienie misji z realistycznymi proporcjami sił wroga i swoich. Jak gdzieś przeczytałem, NATO przyjmuje zasadę atakowania z 3 krotną przewagą sił (a jeszcze lepiej z dodatkowym wsparciem lotniczym i artyleryjskim).

Zaraz powiecie mi, że takie misje byłby zbyt proste. Ale można w nich zmienić cel: położyć maksymalny nacisk na ograniczenie strat własnych (np. strata więcej niż kilku żołnierzy = mission failed). Macie zrobione przez OFPL samoloty, Corran zrobił Mi-24 więc jakieś wsparcie ogniowe można by w misjach zrobić.
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostŚr 12 lip, 2006 22:37

Heh. Misja wreszcie się włączyła, ale po intrze (w pewnym momencie śmiesznym, bo wybuchający pojazd leciał 2.5 metra w góre :P) jak tylko przeszłem do misji zobaczyłem nic innego jak... CIEMNO¦Æ! Spowodowaną pewnie przez cholerny lag. Nic się nie chciało wczytać. Eh spróbuje jeszcze na Drago2 no grass.
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostPt 14 lip, 2006 13:51

ag_smith napisał(a):Czytając te komentarze, i pamiętając poprzednie misje, zaczynam się zastanawiać, czy nikogo nie interesuje zrobienie misji z realistycznymi proporcjami sił wroga i swoich. Jak gdzieś przeczytałem, NATO przyjmuje zasadę atakowania z 3 krotną przewagą sił (a jeszcze lepiej z dodatkowym wsparciem lotniczym i artyleryjskim).

Zaraz powiecie mi, że takie misje byłby zbyt proste. Ale można w nich zmienić cel: położyć maksymalny nacisk na ograniczenie strat własnych (np. strata więcej niż kilku żołnierzy = mission failed). Macie zrobione przez OFPL samoloty, Corran zrobił Mi-24 więc jakieś wsparcie ogniowe można by w misjach zrobić.

Wydaje mi się że takie coś bardziej nadaje się na misje MP a takowych zbytnio mi się nie chce robic bo nie ma dla kogo. Druga sprawa że początkowo planowałem wykorzystanie Corran addon packa w tej mojej misyjce jednak problemy techniczne z tym addonikiem (ktore nie ukrywam zapewne byly spowodowane przezemnie) mnie zniechęciły. Jak wróce to przy okazji robienia wersje UK poprawie troche proporcje sił i pare innych błędów + dodam jedna niespodzianke (Ci co rozpakowali misje zapewne domyślaja sie co to może być)
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostPt 14 lip, 2006 14:05

reyhard napisał(a):Wydaje mi się że takie coś bardziej nadaje się na misje MP


Ciekawe. A można jakieś uzasadnienie? Do tej pory wydawało mi się, że grupa graczy w MP może stawić czoła znacznie większym siłom AI, niż grupa AI dowodzona przez gracza w SP. Przynajmniej tak się robiło misje, więc realizm bardziej pasował do SP, a Rambo Style do MP.

reyhard napisał(a):...a takowych zbytnio mi się nie chce robic bo nie ma dla kogo.


...i kółeczko się pięknie zamyka - ludzie nie grają, bo nie ma misji, a misji nie ma, bo nie ma dla kogo robić - w końcu ludzie nie grają, czyż nie? :mrgreen:

Chociaż zaraz. Czy ty nie jesteś przypadkiem w składzie grupy grajacej coop'y?
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości